פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

הכנה לכיתה א

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : צהריים
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 6/28/2010 12:00:00 AM
גילאים : טף
ימי פעילות : ג`
טלפון : 052-4701826
איש קשר : מוטי
איזור : מודיעין,שוהם והסביבה
כתובת : השולמית
מחלקה : ילדים וגיל הרך - שונות
תיאור הפעילות

הכנה לכיתה א`` עי מורה מנוסה
במשך חודשי הקיץ
במסגרת חד שבועית או תלת שבועית
אפשרות להכנה אינטנסיבית ,
הנושאים המטופלים:
פיזיות-מוטוריות, יכולות קוגניטיביות (חשיבתיות)-שפתיות, יכולות רגשיות וחברתיות.
ולות פיזיות-מוטוריות – מוטוריקה גסה: הליכה קדימה ואחורה בקו ישר, קפיצה על רגל אחת, דילוגים, תפוס ולכדרר כדור גדול, ריצה, קואורדינציה, יכולת לשמור על תנוחת ישיבה. מוטוריקה עדינה: אחיזה נכונה של העיפרון, שליטה בתנועות ציור וכתיבה (מתיחת קו בין 2 נקודות, ציור צורות גיאומטריות, מילוי שטחים), גזירה, הדבקה, תפיסה חזותית וקואורדינצית עין-יד - יכולת לזהות צורות קטנות, מורכבות ודומות והיכולת להעתיקן.
ולות שפתיות - אוצר מילים רחב והיכרות עם מושגים (הפכים, צבעים, צורות, שמות של קטגוריות כמו חיות בית, כלי שיט), יכולת להגדיר הגדרה פשוטה (מזלג זה כלי אוכל שאוכלים איתו שניצל), יכולת לתאר תמונה במספר משפטים. הבחנה שמיעתית (בין מילים דומות, כמו: דג-דק, קוף-תוף), ניצני אוריינות – בשלות לרכישת קריאה וכתיבה, למשל: מודעות פונולוגית (זיהוי של הצליל הפותח או הסוגר במילה, חריזה, חלוקת מלים להברות), הכרת אותיות האב (לא מחוייב לדעת לקרוא!), כתיבת השם, הבנת הקשר בין צלילי השפה לבין הייצוג הגראפי של האותיות בכתיבה, מיומנויות התנהגות עם ספרים (החזקה נכונה, ניבוי התוכן מן הכריכה, דפדוף נכון מימין לשמאל, איתור הכותרת ושם המחבר).
יכולת חשבונית
על המדריכים

מורה המתמחה בחינוך לגיל הרך ,בעל ניסיון רב בהכנה לכיתה א

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות