פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

סדנת בניית דמות במשחק מול מצלמ

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : אחה"צ
מספר מפגשים : 1
גילאים : צעירים
ימי פעילות : גמיש
טלפון : 052-5955339
איש קשר : פז (להרשמה טלפון 1)
איזור : כל הארץ
מחלקה : תקשורת ובמה - דרמה ומשחק
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 150 ₪ במקום 600 ₪
תיאור הפעילות

סדנת "בניית דמות" במשחק מול מצלמה
מיועדת ל: שחקנים, במאים ותסריטאים
העוסקים במלאכת הקולנוע והטלוויזיה. לבוגרי לימודי בתי ספר למשחק, קולנוע, בימוי ותסריטאות. אך יכולה לרתק מאוד גם אנשים המתעניינים בתחום וטרם למדו ואת אלו המעונינים להעשיר את עצמם מעשית בביטחון עצמי. זוהי סדנא מעשית בה חומר רב מועבר באופן תיאורטי ופרקטי, בהרצאה, צפייה בסרטים ובדוגמאות ותרגילים.מומלץ להגיע בבגדים נוחים ועם דפי כתיבה.

לשחקנים - כהכנה לאודישנים וכהכנה נכונה בעבודה מול במאים. כיצד לכבוש אותם? מה הם רוצים משחקן? מה הם צריכים משחקן? מה כדאי לכם לדעת על בניית דמות שיגרום דווקא לכם לכבוש את הבמאי?

לבמאים - להבין פחדים של שחקנים, כיצד למשוך אותם לטובתך ולהוציא מהם את הטוב ביותר.

לתסריטאים - כיצד במאים ושחקנים עובדים. תחשפו לשיטות עבודה וטכניקות שלא מלמדים בלימודי תסריטאות רגילים, לבניית דמויות כפי שהשחקנים והבמאים עובדים עליהם - שיעשירו את התסריטים שלכם כדי שיהיו כתובים במיוחד לשחקנים. דמויות אמינות ששחקנים באמת כמהים לשחק.

משך הסדנא - 4 שעות
שימו לב: במבצע לגולשי הומלס יש להירשם דרך הלינק הבא בעמודה השמאלית. המחיר המוזל של 150 ש"ח הוא רק עד ל30 לאוקטובר. כל עוד גיוס המימון ההמוני לסרט "מריה שחורה" נמשך. הנה הלינק -
http://www.mimoona.co.il/Projects/1227



על המדריכים

המנחה: זוהר אוריה
מרצה לבימוי והדרכת שחקנים בבית הספר לקולנוע "קמרה אובסקורה" ת"א. שחקנית ראשית בסרט הקולנוע "קרוב לבית", זוכה בפרס פסטיבל ברלין 2006. מבין סדרות הטלוויזיה בהן שיחקה: "זינזאנה" "בת ים ניו יורק" ועוד. עובדת למעלה מעשור כבמאית תסריטאית, מפיקה ראשית ועורכת תסריטים. תסריטים פרי עתה זכו בפרסים בתחרויות תסריטים, ובתמיכה בפיתוח והפקה מכל קרנות הקולנוע בארץ. שימשה כשופטת בפסטיבל הקולנוע אייקון 2010.
כעת יוצרת את סרט הקולנוע "מריה שחורה"
בהפקת מובי פלוס. מיוצגת ע"י קנלר.
פרטים נוספים על זוהר - מצאו בגוגל.

מבצע לגולשי הומלס -
ניתן להירשם לסדנא במחיר מוזל דרך האתר מימונה בלינק - http://www.mimoona.co.il/Projects/1227




האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות