פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

שעורי גיטרה קלאסית

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : בוקר
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 7/4/2010 12:00:00 AM
גילאים : לכל הגילאים
טלפון : 050-5373780
איש קשר : גיא
איזור : כל הארץ
כתובת : רחוב סוטין 3 ת"א
מחלקה : מוסיקה ונגינה - גיטרה וכלי מיתר
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 120 ₪ במקום 140 ₪
תיאור הפעילות

החלטתם ללמוד גיטרה עם מורה? כל הכבוד!! זה הרבה יותר רציני . אז מתחילים בתרגילים פשוטים, עובדים על ישיבה נכונה והחזקה נכונה של הגיטרה, אחכ לומדים תווים-ומתחילים לנגן. גם אילתור והלחנה יכולים להיות תוצאה של המפגש בינינו. מי שרוצה לנסות להתקבל למוסד מוסיקלי ברמה גבוהה צריך יהיה להתאמן יותר בבית, מי שרוצה לנגן בגיטרה רק לכיף הפרטי שלו- גם זה בסדר. אשמח לענות על שאלות נוספות , ובינתיים התרשמו גם מהאתר שלי www.israelguitar.com בהצלחה!!!
על המדריכים

דרך הנגינה למדתי לאהוב צלילים..,באקדמיה רכשתי מיומנויות רבות כדי לשלוט בהם, דבר שאפשר לי להרגיש אותם אחרת ובאופן עמוק יותר, מה שחשוב באמת זה לדעת את הסיבה לקיומם של הצלילים, ובתוך המודעות הזאת לזכור תמיד שלכל צליל בודד יש סיבה קיומית מיוחדת משלו, עם הרבה אימון שמיעתי, התמסרות לעבודה קשה ואמונה, אפשר לראות את זה...

גיא מאיר, מהמעולים בנגני הגיטרה הקלאסית בארץ, מורה בכיר, מבצע, מלחין, מעבד וזמר. עשייתו המוסיקאלית משלבת בין עולמות מוסיקאליים שונים ומושפעת מתקופות, סגנונות וזרמים שונים.
ניתן גם להזמין לכל מקום בארץ קונצרטים פרטיים, קונצרטים מוסברים לקבוצות, קונצרטים קאמריים, קבלות פנים, לווי מוסיקאלי מעודן לאירועים. שיעורי גיטרה וסדנאות בתל אביב ובירושלים.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות