פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

בית הספר למוזיקה של דורון גיאת

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : כל היום
מספר מפגשים : 1
גילאים : לכל הגילאים
טלפון : 052-2789143
איש קשר : דורון
איזור : תל אביב והמרכז
כתובת : דיזנגוף 98
מחלקה : מוסיקה ונגינה - תופים וכלי הקשה
דורון גיאת
יוני ליפשיץ
עופר סינגר
תיאור הפעילות

דורון גיאת ומוריו מלמדים תופים, בס, גיטרה, פיתוח קול, הרמוניה, קורס סאונד ואולפן ביתי, קורס האזנה למוזיקה. לימוד אישי, אחד על אחד, בבית הספר הפרטי שלו הממוקם בלב תל אביב, ברחוב דיזנגוף 98.
על המדריכים

דורון ביסס את שיטת הלימוד על נסיונו האישי ועל-פי שיטות שרכש בשהייתו בלוס-אנג`לס, ארה"ב. מוריו בבית הספר נמנים על תלמידיו והם מלמדים לפי אותה המורשת. בית הספר מלמד אנשים בכל הרמות, ובלבד שהם שוחרי ידע ודבקים במטרתם להכיר את הכלי ולהתאמן. העקרון המנחה את דורון ומוריו הוא מציאת ערוץ תקשורת נכון עם התלמיד, אשר יאפשר לשטוח את החומר הנלמד בצורה מובנת לכל אדם. בבית הספר ניתנים שיעורים בכל הרמות: מתחילים, בינוניים, מתקדמים, ושיעורים ברמה גבוהה למתופפים מקצועיים שעובדים בשוק המוזיקה הישראלי. קריאת תווים, טכניקות קלאסיות ומודרניות, סגנונות שונים, ליווי שירים, נגינה בהרכבים, הקלטות ועמידה מול מצלמה. מערכות תופים מעולות, אולפן הקלטות מקצועי והרבה הרבה ידע. הלימוד מותאם לכל הרמות, מתחילים ומתקדמים. חדרי אימון מאובזרים להשכרה על בסיס שעות.
כמו כן, ניתן להיכנס לאתר בית הספר: http://dorongiatmusic.com

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות