פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

``מכינה`` אישית והכנת תיק עבודות

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 10/15/2010 12:00:00 AM
טלפון : 052-2616731
איש קשר : אבישי
איזור : כל הארץ
כתובת : דרום תל אביב
מחלקה : אמנות ועיצוב - שונות
תיאור הפעילות

``מכינה`` והכנת תיק-עבודות! הלימודים מציעים עזרה יקרה ומוכחת ביצירת תיק-עבודות וקבלה למוסדות הגבוהים לעיצוב ואמנות, כולל הכנה לראיונות. פיתוח יכולות לבניית ``קונספט`` בצורה יסודית, מובנית ובהירה דרך מפגשים ותרגילים שבועיים. תיק-עבודות ייחודי ע"פ התחום הרצוי. תמיכה ביצירת שפה אישית.

מתחילת המפגשים ובמהלכם, תקבלו תמונה ברורה של המקצועות השונים ויחד נמצא את התחום המתאים לך: אדריכלות, אמנות, תקשורת חזותית, אנימציה, צורפות, עיצוב תעשייתי וכו``. כחלק מהמפגשים ועל פי הצורך, ניתן יהיה להתייעץ עם מורים ותלמידים מבתי הספר המובילים לעיצוב, אדריכלות ואמנות בארץ. במהלך השעורים תקבלו את כל המידע אודות המוסדות הרלבנטיים, בארץ ובחו"ל.

למעוניינים: בחלק נוסף, לאחר המפגשים, ייערכו שעורי רישום שמטרתם לימוד ברור ונעים של יסודות הרישום. מדידה, כתם, ציור מהתבוננות, טכניקות ועוד. העבודות במסגרת זו ישמשו גם כרישומים בתיק העבודות.
על המדריכים

השעורים ע"י אבישי פלטק, מורה בתקשורת חזותית ב``שנקר`` ובמוסדות נוספים. מורה מיוחד ומנוסה בשעורים של רישום וציור, כמו גם בשעורים של עיצוב וקונספט. אבישי בוגר ``אקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל``, קולג`` סנטרל סנט מרטין`` בלונדון וקורס מורים ליוגה ב``אוניברסיטת תל אביב``.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות