פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

מבחני דרגה לקבוצת הילדים בחודש

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
מספר מפגשים : 2
טלפון : 03-6873694
איש קשר : גיורא ברגל
איזור : תל אביב והמרכז
כתובת : בי"ס שורשים רח' דה מודינה 24
מחלקה : אמנויות לחימה - קראטה
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 320 ₪ במקום 350 ₪
תלמיד מוכשר מבצע תקיפת יד(צוקי)במהלך מבחן הדרגה
ילדים מבצעים הדגמת בעיטות במהלך מבחני הדרגה שנערכו בחודש יוני האחרון
החלק האחרון במבחני הדרגה לילדים כולל קרב חופשי עם תרגילי קרקע
תיאור הפעילות

אימנים בשיטת הקראטה המסורתית שוטוקאן בדגש על יכולת יישום גבוהה ותרגול הגנה עצמית הכולל גם התמודדות נגד יריב חמוש בנשק קר. הפעילות כוללת חימום,תרגילי גמישות,חיזוק וכושר. נמשכת ההרשמה לקבוצת מתחילים חדשה לנוער ובוגרים בימים א'' ו-ד'' בין השעות 19:00 ל 20:30. תרגול הדרגתי שיטתי יסודי ומובנה של התנועות, לימוד ''קאטות'' ועבודה בזוגות. אפשרות גם לשיעורים פרטיים.האימונים תורמים ומשפרים משמעותית את מכלול היכולות הגופניות והמנטליות הטמונים בכל אחד ומעניקים שמחת חיים, בטחון עצמי,יכולת ריכוז גבוהה והתמודדות עם אתגרים ולחצים. לאחרונה נפתחה קבוצה מיוחדת לפעילות משותפת של הורים וילדים במרכז ת"א. שיעור ניסיון חינם. המחירים המופיעים למעלה אינם מעודכנים. לקבלת המחירים המדויקים לפעילויות השונות נא לפנות ישירות לגיורא ברגל.
על המדריכים

המדריך הראשי גיורא ברגל,בעל הדרגה הגבוהה ביותר בשיטת שוטוקאן, חגורה שחורה דאן 5 בעל וותק ונסיון של שנים רבות והחל בעצמו להתאמן עוד בהיותו ילד בן 10 אצל המאמן האגדי ומייסד שוטוקאן בישראל מר מאיר יהל ז"ל. גיורא השתתף וזכה באליפויות ותחרויות רבות בארץ ובעולם ואף זכה במקום השני באליפות העולם של שיטת שוטוקאן באה"ב. בין היתר השתלם בקראטה ואמנויות לחימה נוספות בזמן שהותו ביפן.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות