פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

מכוניות סלוט

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 12
ת. התחלה : 7/13/2011 12:00:00 AM
טלפון : 050-7566903
איש קשר : ארנסטו
איזור : באר-שבע והדרום
מחלקה : משחקים ותחביבים - שונות
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 300 ₪ במקום 400 ₪
מכונית סלוט של Faro
דוגמה קישוט המוסכים
מרוץ קשה בסיבוב מסוכן!!
תיאור הפעילות

מכוניות סלוט הינו תחביב נהדר לכל המשפחה. ניתן להתחרות במכוניות הקטנות ויש בהם כיף אין סופי. מרוצי מכוניות סלוט הוא תחביב הקיים בעולם מתחילת המאה העשרים, התחרויות מבוססות על מהירות ויופי או מהירות וסיבולת של המכוניות. מכוניות אלו רצות במסלול עם מנחה שמעתיק את הקף המסלול בעזרת חריץ שלא רק נותן את הכיוון למכונית אלה גם מספק חשמל למנוע של המכונית על ידי זוג של פסים או צמות המודבקות לצידי החריץ. שינוי המהירות מתבצע עם בקר מהירות ידני המחובר למסלול.
www.slotcar-israel.com
על המדריכים

שמי ארנסטו ריידס, אני מתעסק עם תחביב זה מילדותי, אני מחפש לפתח את מכוניות סלוט בארץ עם הקמה של מועדון ראשון לסקלקסטריק בישראל, אני גם מוכן לעזור לכל יוזם המאמין בפעילות זו עם הקמת המועדון. בבקשה תגלשו באתר:
www.slotcar-israel.com
וצרו קשר לכל עזרה. [email protected]
החוג שאני רוצה להתחיל הוא מוגבל למספר קטן של אנשים כי הלימוד ייתבצע במסלול הביתי שלי, תסתכלו ב"המסלול שלי" באתר. אני מבטיח כיף והרבה פעילות לכל המשתתפים, תתחילו משהו שיהיה קשה להיפרד ממנו וילווה אותכם כול החיים.
בחוג תלמדו לא רק כל העקרונות של מכוניות סלוט אלה גם כול הקשור עם קישוט המסלול הכולל הרבה נושאים אומנותיים ויצירתיים שיוסיפו הרבע עיניין ביום יום שלכם. גלשו באתר בדפים של דיורמה.
נתראה בסלוט!!

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות