פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

נומרולוגיה קבלית

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : אחה"צ
מספר מפגשים : 20
ת. התחלה : 5/5/2011 12:00:00 AM
ימי פעילות : ה`
טלפון : 050-6359000
איש קשר : אהרון לב הארי
איזור : באר-שבע והדרום
כתובת : עומר
מחלקה : גוף ונפש - רפואה משלימה
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 3,000 ₪ במקום 3,200 ₪
1800
תיאור הפעילות


בואו ללמוד קבלה ונומרולוגיה קבלית עם אהרון לב הארי
קורס נומרולוגיה קבלית הינו קורס מובחר. בקורס נלמד על המפה הנומרולוגית - מפה ייחודית שפותחה על ידי אהרון לב הארי.
בקורס כל אחד ידע לבנות לעצמו את המפה. הקורס יפתח ב: 5.5 בעומר, באר שבע. ימי ב' 19.00 (מיד אחרי פסח) משך הקורס 5 חודשים פעם בשבוע שעתיים. עלות 3000 ש"ח.
________________________________________
קורס נומרולוגיה קבלית הינו קורס מובחר המשלב קבלה מתוך בריאת עולם והתבוננות על דרך התנהלות האותיות והמספרים. נלמד למצוא את משמעות השנה הנוכחית, מספר מזל, מספר פסגה ועוד. בקורס נלמד על המפה הנומרולוגית - מפה ייחודית שפותחה על ידי אהרון לב הארי. למי שמחפש באמת את רזי האותיות והמספרים: סודות עתיקים מהעבר הרחוק המשפיעים על חיינו, מתוך פרשת השבוע ועד היקום הסובב אותנו. השפעות על תאריך הלידה מתוך התבוננות דרך כתמי השמש ומדרגות הלבנה.
בקורס כל אחד ידע לבנות לעצמו את המפה. למעשה קיימים הקשרים סיבתיים בנושא הגימטריה, בערכי התורה ותחום הנסתר.
קורס נומרולוגיה קבלית הינו קורס מובחר העוסק בעולמות שמעבר. לתחום זה קיימת השראה מעולמות הקבלה, בבחינת כ"ב האותיות שבנו את העולם.
קורס נומרולוגיה קבלית מומלץ במיוחד למי המחפש להתעמק ברזי האותיות והמספרים. קורס זה מיועד למתחילים ומתקדמים כאחד. זכרו, מפסיקים לצמצם בנומרולוגיה.

קורס לימודי קבלה ונומרולוגיה קבלית
במשך שבע שנים ישבתי וכתבתי מאות מאמרי קבלה. זה לא פשוט כך באמצע החיים לעלות לעולמות עליונים ולבטל מתוכך את עולם החומר. לתומי חשבתי שתלמידים רבים יעלו אלי ואני אהנה משני העולמות. אז ירדתי אומנם בהדרגה והיום, מגובה עיניים, אני מאמין שניתן להנחיל את ידע העצום הזה לכל חפץ. הצטרפו אלי לחוויה עשירה.________________________________________
אם אתה מחפש מורה ואתה מוכן ללמוד באמת. אם אתה מוכן להגביה עוף, ללמוד קבלה ברמה גבוהה. אם כבר עברת הכשרות למינהם ואתה מחפש להתחבר לאני הגבוה שבך. אני אשמח להכיר לך את הידע שנצבר, אשמח ללוות אותך למעין שיש בו מים זכים וטהורים.
הכרת האני - לפני עשרים שנה היו מגיעים אלי ללמוד מכל הארץ. לפני עשרים שנה השוק היה בתחילתו ותחום האיזוטרי היה בחיתוליו. כולם רצו ללמוד וזה היה טרנד. המרחק לא היווה בעיה והיית צריך רק לקבוע יום ושעה. באותם זמנים המצב הכלכלי היה סביר והקהל היה בשל.
לוח הזמנים של התקופה נבע מרצון של האדם לפתיחת אופקים - מיסטיקה ואיזוטריה, והכל מתוך מטרה של האדם להכיר את עצמו ואת הסביבה שלו טוב יותר.
חיפוש ותיקון עצמי - השלב הבא התרחש מיד אחרי. השוק נהיה מוצף בתוכניות העשרה וכל מרכז נהפך לרוחני. על כל תלמיד צצו שלושה מורים, קאוצרים, והלבלוב התחלף בבלבול. מרוב עצים לא רואים את היער. שלב זה אשר יצר את הקאוצר - זה שלב בו האדם רוצה לתקן את האחר רוצה לתקן את עצמו.
התחברות לאני הגבוה - עכשו, חזרתי לנקודה בה האדם מבקש להתחבר לאני הגבוה שלו. זה שלב הידיעה שריק לא מתמלא, וכל הנחלים הולכים אל הים והים איננו מלא.


על המדריכים

אודות אהרון לב הארי:
כתבתי 16 ספרים, 4 מתוכם בנושא נומרולוגיה, 1 עוסק בחיבור בין תורה ומדע. כמו כן נכתבו על ידי עוד מאות מאמרי קבלה.
050-6359000, 077-8200120
אתר אינטרנט: www.ye-or.com

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות