פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

קורס בניסים - משנה חיים!

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 50
ת. התחלה : 9/5/2011 12:00:00 AM
ימי פעילות : ב`
טלפון : 054-5299877
איש קשר : אפרת
איזור : כל הארץ
מחלקה : התפתחות אישית - מודעות עצמית
מחיר לגולשי הומלס 150 ₪
תיאור הפעילות

"קורס בניסים" הוא ספר פסיכולוגי, פילוסופי, רוחני, שמציע דרך אל האמת. הוא כתוב כמו קורס ועל כך שמו. הוא כולל חלק עיוני המסביר את עקרונותיו, תרגול מעשי המכיל 365 שיעורים לתרגול יומי, ומדריך למורים שמדגיש את היותנו תלמידים ומורים של חפות מאשמה.
"קורס בניסים" מדבר על שני רגשות שמתוכם האדם פועל - פחד ואהבה. האחד כוזב, השני אמיתי. זיהוי מחשבות פחד והחלפתן במחשבות של אהבה הוא הבסיס של דרך זו.
האמת היא האהבה והיא תישאר לנצח בלתי משתנה. היא נמצאת מעבר ללמידה ולזמן ולתהליך. אין לה התחלה או סוף. היא פשוט קיימת. הפחד לעומת האהבה מבוסס על עולם התפישה, עולם משתנה, עולם של זמן. עולם המבוסס על פרשנויות ושיפוטים. עולם בו אנו מבססים את אמוננו באובדן, מחסור, פירוד ומוות. הוא בלתי יציב ומשתנה על פי תפישה אישית. הבחירה היא בידינו. שלום או מלחמה? חיים או מוות? אשמה, תקיפה, אגו או אלוהים?

למידת הקורס תלויה בהסכמתו של התלמיד להיפתח לדרך חשיבה שונה מן המוכרת לו.
את התרגולים היומיים מבצעים בבית. במפגשים שבועיים לומדים את החלק העיוני ומעמיקים את חוויית השינוי התודעה. העבודה בקבוצה מאפשרת מפגשים עם חלקים שאינם פתורים, ויחד באהבה ובעדינות אנו לומדים לראות את עצמנו באופן שונה. ראיה זו, האחרת, היא שמשנה לפתע את הראייה שלנו ואת חיינו. אז מתרחשים ניסים!
נושאי הקורס הנלמדים הם, פחד ואהבה, מערכות יחסים, אמון ואמונה, יושר וסובלנות, אי-שפיטה ואי האשמה, ועוד רבים.

"כשאתה פוגש מישהו זכור שזהו מפגש קדוש. כפי שתראה אותו כך תראה את עצמך. כפי שתתיחס אליו כך תתיחס לעצמך. כפי שתחשוב עליו כך תחשוב על עצמך. את הדבר הזה אל תשכח לעולם, כי בו תמצא את עצמך או תאבד את עצמך". - קורס בניסים -פרק 5 III.



היכן?
בבית דניאל רחוב בני דן 62 תל אביב

מתי?
ה -5 בספטמבר סדנת פתיחה/מבוא, ה - 12 בספטמבר תחילת הקורס.

כמה?
150 ₪ סדנת הפתיחה

מי?
את הקורס תנחה אפרת שר-שלום:

לפרטים נוספים והרשמה: 0545299877 - אפרת
על המדריכים

אפרת שר-שלום:

מנחה בכירה בקורס בניסים. מנהיגת קהילת קורס בניסים בארץ. לקחה חלק בתרגום הספר קורס בניסים ובמוספיו "שירת התפילה" ו"הפסיכותרפיה". ערכה את הספר "שלום", מלמדת את הקורס במשך 23 שנה. מלמדת ויוצרת את תוכנית הלימודים להכשרת מורים ומטפלים בהוראת הקורס.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות