פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

ברייקדאנס ואקרודאנס

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 3
טלפון : 054-4969975
איש קשר : ודים או יקטרינה
איזור : באר-שבע והדרום
כתובת : מכללת קיי
מחלקה : ריקודים ומחול - היפ הופ וברייקדאנס
מחיר לגולשי הומלס 220 ₪
תיאור הפעילות

,לכל ילד חדש אשר נכנס לחוג נתנת ההזדמנות לבחור אם ברצונו להשתתף בתחרויות או רק להתאמן הפוך והומוריסטי לחלו. מגוונות לא פחות הנושאות רעיון רציני, עמוק ואמנותי, או מקומות ברחבי הארץ, מאילת ועד כרמיאל, עם הופעות משותפות )כמו ריקודי פריסטייל(. הקבוצה הופיעה במגוון מתנהלות תחרויות רבות לכל סיגנון בניפרד וכך גם תחרויות אימון שונות ומסלולים שונים במקורם וייעודם. בכל שנה מהסגנונות באופן ספציפי. הקבוצה מורכבת ממסגרות הריקודים הספורטיבים שבה, בנוסף ריכוז בכל אחד דגש על עבודה משותפת ושילוב בין הסגנונות השונים של חוג התעמלות אירובי וחוג ריקודי פריסטייל. בקבוצה יש קבוצת הפלאש דאנס כוללת בתוכה את חוג הברייקדאנס .
על המדריכים

במוסקבה בקטגוריית הזוגות. באליפויות הארץ. בשנת 2005 זוכתה הקבוצה בכבוד להציג את ישראל באליפות בינלאומית שנארחה וברייקדאנס, וגימנאסטראדות הכל משנת 2003. ספורטאים של הקבוצה זוכו בין המקומות הראשונים הקבוצה שלנו קיימת משנת 2001. אנחנו משתתפים בתחרויות מקצויות בהתעמלות אירובי צוות מדריכים

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות