פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

מורה פרטית לרוסית בהרצליה,

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : גמיש
מספר מפגשים : 22
טלפון : 054-5728474
איזור : כל הארץ
מחלקה : לימוד שפות - רוסית
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 80 ₪ במקום 90 ₪
תיאור הפעילות

לימודי רוסית אנטנסיבית מיקצועית עם מורה פרטי ניסיון עשיר מדוברת למתחילים-למתקדמים,רוסית בסיסית, רוסית עסקית,קורס רוסית אינטנסיבית,רוסית לילדים... ללמוד רוסית עם אינסה בריסקמן מורה מוסמכת ,מקצועית בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה!!!לדבר,לקרא,לכתוב ועוד?!...תמיד חלמתם ללמוד רוסית, אבל לא ידעתם איך להתחיל? ..רוסית, כשפה זרה היא לא קלה ... צריך מתנה מיוחדת וכישרון ללמד הניסיון רב, חינוך אהבה וגישה לתלמידים. ברור, כי רק מורה פרטית יכולה לסייע להפוך את החלום שלך למציאות! וללמד אותך לתקשר בשפה הרוסית ההוראה מתנהלת (בהתאם) לפי השיטה חדשנית, אינדיבידואלית ללמוד שפות זרות, שה נתנת תוצאה מאוד אפקטיבי!,מתאים לכל הגילאים ולכל הרמות,גם לאנשי עסקים, השפה הרוסית היא מפתח של עסק ישראלי לרוסיה גדולה !מכתבי תודה -אינסה בריסקמן-חוויה שפה רוסית,סיפרות רוסית,מוסיקה ועד... לימור אינסה תשמעי!!! את כבר מכירה אותי ואני אף פעם לא מתחנחנת. מה שאני אומרת זה מכל הלב את יודעת. את עשית פה עבודה מ ד ה י מ ה!!!! אני יושבת עם התוכנית והטקסטים מולי, ואין לי מילים. פרס ישראל את צריכה לקבל על זה לא פחות!!!!! החשיבה , איסוף החומרים , המקורות, רמת הטקסים של השירים ,פידגמים- הכל הכול ברמה!!! כל הכבוד מה אני אגיד לך את משהו מיוחד!!!!!!!!!!!!!! מכל הלב לימור אני מודה לאינסה שהעבירה לי שעורים ברוסית ,אינסה -מורה מיקצועית, אנטלגנטית ויצירתית עם ניסיון רב–קיבלתי 120 אחוז תשומת לב והמון סבלנות!!!!! בזכותה למדתי לדבר, לקרוא ולכתוב תוך 3 חודשים לפי שיטת ההוראה הייחודית והחדשנית המוכחת של אינסה! באווירה בייתית הרגשתי נעים ובטוח!!!!! במשך השיעורים. בכל שיעור דיברתי עם אינסה שיחות ברוסית (קיימנו דיאלוג!!!)ובכל שעור למדתי אוצר מילים חדש ומגוון בהתאם לנושאים הנדרשים ממני בתפקיד שלי עכשו אני ממשיך עם אנסה-רמת בסיסית:ב בכל שיעור אני לומד שיר חדש!!!דיקלום חדש פידגם חדש בקייף!... ועוד...במשך שיוערים של אינסה מוצא ביטוי בנוסחאות השיח הדבור בפתגמים ובאמרות,במיקרו-טקסטים והומור טקסטים,ביצירות האמנות בפרוזה ושירה ,אמנים וקומפוזיטורים רוסים ו.....,ידיעת השפה הרוסית פתחה לי דלתות חדשות בעולם העסקים " רציתי מאוד להודות לך על שיעורים המקצועים.....היה מקסים...." אפ "רציתי לומר לך שמאוד נהניתי השנה, היו בהם המון שירים,דיקלומים
מלמד בערים: תל אביב,שפיים,רעננה,רמת השרון,נתניה,הוד השרון,הרצליה,כפר שמריהו,כפר סבא,רמת גן.
על המדריכים

כיום שפה רוסית אחד של השפה הפופולארית האוהבת ביותר בישראל לא צריך לקרוא הרבה סטטיסטיקות, אנו שומעים את השפה הרוסית בכל פינה, אנו מחיכים ופיתום מדברים ברוסית: -"-קק דלה?"חורושו" ,ו, איך זה קרה?. מתי ומדוע ו למה בישראל התחילו ללמוד את השפה הרוסית!?
עוד 1754 כותבו,שבן אדם שידע שפות רבות, אמר :" הידע ספרדית אתה יכול לדבר עם אלוהים, הידע שפה צרפתית עם ידיד, כיעדה גרמנית, עם האויב, כיעדה איטלקית עם אישה יפה אבל אם הוא ידע רוסית, הוא היה מבין כי ברוסית הוא יכול לדבר עם כולם, כי בשפה הרוסית ישנות יופי של ספרדית, יצירות של צרפתית, ,עדינות של איטלקי, עושר ואושר של יוונית ולטינית!"
רומנטיקנים מטיילים,הרפתקנים ,סקרנים, אנשי עסקים, למצוא כלה יפה, אוהבי רוסית, סבים וסבתןת-בואו לשמור על השפה הרוסית! לא רחוק משם הוא מורה רוסי אינסה בריסקמן, אני אוהבת, רוסית, עברית ... ויש לי 20 שנות ניסיון הוראה, אני מלמדת בהנאה באהבה גדולה לתלמידי הישראלי, זה ל פשוט?! רק מורה מוסמך שמכירה את שיטות ההוראה יכולה ללמד,

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות