פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

נשים, אמנות ועוצמה

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 6
ת. התחלה : 2/19/2012 12:00:00 AM
גילאים : בוגרים
ימי פעילות : א`
טלפון : 04-6323449
איש קשר : אורלי
איזור : כל הארץ
כתובת : נמל תל אביב
מחלקה : התפתחות אישית - התפתחות
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 470 ₪ במקום 480 ₪
תיאור הפעילות

מהעת העתיקה ועד העולם המודרני הדמות הנשית היוותה השראה ליצירה אמנותית. אך מעט ידוע על הנשים של העולם העתיק והקדם מודרני, על המימד המיסטי והמסר הרוחני שמוצפנים בכתבים ובתמונות שהותירו אחריהן או ביצירות שנעשו בהשראתן. נצא במסע שבו נגלה את הקשרים הסמויים שבין נשים אמיצות ובעלות חזון מהעבר הרחוק לבין עולם מודרני של יצירה נשית.

נעקוב אחרי ההתפתחות של הארכיטיפ של הנשי באמנויות ובמיוחד דרך צפייה בסרטים אמנותיים נדירים. יותר מכל, המפגש המעמיק עם תכנים ודימויים אסתטיים של המימד הנשי הוא ראי לנפש, שיוביל כל משתתפת לגילוי מחודש של מרכז הכוח הדינאמי של עצמה כאשה יצירתית, ייחודית ועצמאית.

למי מתאימה הסדרה?

לנשים שמתעניינות בקשרים שבין האמנויות למיתולוגיה ופולחן, מיסטיקה ומאגיה מערבית מהיבט נשי, פמיניזם, ופסיכולוגיה יונגיאנית. למעוניינות להכיר את המהות הנשית דרך השפה האסתטית של האמנויות למטרות של העצמה אישית, לימוד, השראה והעשרה, יצירה אמנותית, התפתחות תודעתית ורוחנית, והפעלת העיקרון הנשי למען חברה ועולם של שוויון והרמוניה.

הייחוד של הסדרה.

הסדרה משלבת הרצאות המבוססות על ידע אקדמי מרתק, שעוסקות במיסטיקה ומאגיה מערבית מתוך נקודת מבט נשית אך דרך המדיום של האמנויות והקולנוע. נושאי ההרצאות הם נקודת מוצא לשיחה בין המשתתפות שבמהלכה יתגלו ההקשרים הסמויים בין רוחניות נשית מהעבר לחיינו העכשוויים והאופן שבו הידע הנרכש הוא כלי להעצמה אישי. כל מפגש ייחתם במדיטציה.

בכוחם של מפגשים אלו להעצים ולהעשיר את חייך בדרכים מופלאות ויוצאות מהכלל.

לפרטים נוספים על ההרצאות וד"ר לילה מור בקישור הבא:

www.sophiamysteryschool.com

לקבוצה בפייסבוק: http://www.facebook.com/groups/sophiamysteryschool/



על המדריכים

ד"ר לילה מור
מומחית, מרצה חוקרת של אמנות, קולנוע, נשיות רוחניות ומיסטיקה.
www.sophiamysteryschool.com

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות