סדנאות > תקשורת ובמה > בוגרים
נמצאו 27 תוצאות
המכללה החדשה למשחק של עופרה ויינגרטן-קורסים שבועיים אחהצ וערב-משחק דרמטי -משחק קומי - משחק מול מצלמה- תנועה ופיתוח קול-מופעי גמר בצוותא תל-אביב-סוכנות שחקנים פעילה-שלוש רמות של לימוד-לאחר מיפגש אישי עם המנהלת וצוות המורים.
אזור:כל הארץ|כתובת:ברודצקי15|קטגוריה:תקשורת ובמה - דרמה ומשחק
הזמנה לחוות את קסם התיאטרון! מסע אישי דרך עולם התיאטרון, בעקבות הילד המשחק והאמן-יוצר הבוגר קול, תנועה, חושים, דמיון מודרך, אימפרוביזציות, פלייבק, פסיכודרמה, ועוד סדנת תיאטרון שבועית בתל אביב מפגשים בני שעתיים -פעם בשבוע לעוד פרטים, הכנסו...
סדנה ראשונה מסוגה המשלבת מיומנויות דיבור מול קהל עם טכניקות התגברות על פחד קהל מתחום הפסיכולוגיה הקוגניטיבית התנהגותית (CBT). במהלך הסדנה נלמד להרגיש יותר בנוח עם דיבור מול קהל בעזרת תמיכה מהקהל (כלומר, משאר המשתתפים), בעזרת התגברות על הימנעות, ו...
אזור:כל הארץ|כתובת:רח`` ביאליק 153 מתחם הבורסה ליהלומים|קטגוריה:תקשורת ובמה - דרמה ומשחק
לכתוב פרא בהנחיית גבי ניצן- סדנת כתבה חווייתית בסופש 23-25/1/2020 באשרם במדבר - שיטים זוהי סדנא ייחודית ומרתקת בנוף הסדנאות הישראלי, מונחית עי גבי ניצן (סופר ועיתונאי, רבי המכר באדולינה, פרא), אשר כיום מאופיין כסופר הניו-אייג`` הבולט והמצליח ...
אזור:אילת והערבה|כתובת:אשרם במדבר, שיטים|קטגוריה:תקשורת ובמה - כתיבה ותסריטאות
סדנה חווייתית ומקצועית לסיפור סיפורים - storytelling. המעניקה טכניקות יישומיות, ומשלבת כלים מגוונים מאומנויות הבמה השונות. הסדנה מאפשרת לכל משתתף למצא דרכי ביטוי יחודיות ומשמעותיות, ולהביע את עצמו בעצמה בעמידה מול קהל. הסדנה מקנה מיומנות אפקטי...
אזור:השרון והסביבה|כתובת:המשכן לאומנויות רעננה|קטגוריה:תקשורת ובמה - דרמה ומשחק
סדנאות משחק למעונינים לשפר את רמת השיחה שלהם באנגלית עי בשילוב רכישת כלים דרמתיים.
אזור:כל הארץ|כתובת:בן גוריון|קטגוריה:תקשורת ובמה - דרמה ומשחק
הזדמנות להיחשף לאומנות האילתור ולהכיר אנשים חדשים באויירה דינמית ויצירתית. אם מתחשק לך לצאת מהשגרה ולשלב חופשה אם משהו חדש ויצירתי. אם אתה מוכן להפתיע את עצמך ולגלות דמויות ומחשבות שלא ידעת על קיומן אם מתחשק לך לחוות דינמיקה קבוצתית מפתיעה ו...
אזור:תל אביב והמרכז|כתובת:הסדנה הקרובה תתקיים בנווה -שלום|קטגוריה:תקשורת ובמה - דרמה ומשחק
הצג עמוד: