פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

פרויקט יש מ.צ.ב

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : כל היום
טלפון : 03-5622701
איש קשר : אביטל רפופורט
איזור : ירושלים והסביבה
מחלקה : מוסיקה ונגינה - שונות
תיאור הפעילות

פרויקט יש מ.צ.ב - מוסיקאים צעירים בקהילה מציע לצעירים רבים בישראל עוסקים בנגינה וזמרה, אם בלימוד מסודר בקונסרבטוריונים וחוגי מוסיקה, או באופן פרטי את הזדמנות להופיע בפני קהלים בדגש על אוכלוסיות מיוחדות, הכמהים למוסיקה לנדב מכישרונם הרב ולתרום מיכולתם לקהילה הנזקקת. המפגש הקרוב יתקיים ב- 19-20 לאפריל במוסד לחוסים בירושלים. אנו מחפשים נגנים מתנדבים– מרחבי הארץ, גילאי 12 עד 17 ברמת נגינה גבוהה של 4 שנים ומעלה, בכל כלי נגינה, כולל זמרה. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום. הקדימו להירשם - [email protected] בצירוף קטע וידאו/שמע וטופס הרשמה אותו יש להוריד מאתר עמותת נוער מוסיקלי בישראל.
על המדריכים

"נוער מוסיקלי בישראל" הינה עמותה בתמיכת משרד התרבות והספורט - מנהל תרבות, ומטרתה קרוב ילדים, נוער וקהלים חדשים למוסיקה אמנותית-איכותית.

הפעילות כיום כוללת כ- 200 מופעים מוסיקליים של אמנים מקצועיים מדי שנה המופקים במיוחד למערכת החינוך, התזמורת הערבית–יהודית הצעירה בניצוחו של תייסיר אליאס, מחנות מוסיקה לנגנים בכל כלי הנגינה והקול, התחרות ע"ש פאול בן חיים, הרצאות העשרה לקהל בוגר, פרויקט יש מצ"ב, ועוד.
יו"ר הנהלת העמותה הוא המלחין והפדגוג זוכה פרס ישראל, הפרופ' צבי אבני. המנכ"לית היא הגברת אביטל רפופורט.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות