מגזין הומלס

13 הדברים שחייבים לזכור - הצ׳ק ליסט המלא לעוברי דירה

13 הדברים שחייבים לזכור - הצ׳ק ליסט המלא לעוברי דירה

13 דברים שכדאי לשים לב אליהם, הרשימה שתרצו לקחת איתכם כשאתם הולכים לראות בתים להשכרה.

מערכת הומלס 09/01/2020
השכרה, המדריך לשוכר
  1. אור יום: האם יש וכמה, האם השמש לא מכה ישירות בשעות מסויימות באיזורים מסויימים של הבית.
  2. חלונות גדולים: האם יש וילון?
  3. תקינות הצנרת: האם הקירות חלקים, ללא סדקים, האם התקרה ללא סימני נזילות מים, באמבטיה, שירותים ובמטבח האם אין סימני רטיבות ו/או עובש, קילוף וכן הלאה
  4. אוויר: חלונות קטנים/גדולים, כיוונים,שאלו את הדיירים הנוכחיים על הרגלי החימום וקירור בחורף ובקיץ. תתפלאו, אך יש דירות בהן חלונות פתוחים מספיקים לזרימת אוויר וקירור הדירה בקיץ, מה שחוסך משמעותית בהוצאות החשמל. עוד שווה לדעת: פנטהאוזים ודירות עליונות בבניינים - קשה יותר לחמם בחורף מאחר ולרוב הדירות חשופות מרוב צדדיהן לאוויר הפתוח וגם מהתקרה.
  5. רעש: האם יש בקירבה: בי״ס, גנים, בניין שעובר תמ״א, מתנ״ס עם חוגים אחה״צ, ברים, מועדונים, בתי קפה, כלב נבחן, אוטובוסים, תחנת אוטובוס (הגיעו לראות את הדירה בשעה של פקקים)
  6. קליטה לטלפון: הסתובבו בחדרים ובדקו אם יש לכם קליטה לסלולרי
  7. איך השכנים? אל תתביישו לשאול
  8. צלמו את הדירה. גם בשביל שתוכלו לתכנן, וגם כדי שיהיה לכם תיעוד באיזה מצב קיבלתם אותה

אל תשכחו לשאול על:

  1. ▢ דוד שמש
  2. ▢ חניה
  3. ▢ מנעולים. מרגישים מספיק בטוחים?
  4. ▢ ועד בית: __________
  5. ▢ ארנונה: __________



מערכת הומלס

 

כתבות נוספות


איך לשפץ דירה בתקציב מוגבל?
כולם יודעים שלבצע שיפוץ בדירה זה עסק יקר שעשוי לעלות בין 5,000 – 7,000 ₪ למטר, אז איך עושים זאת בחצי מחיר ואף פחות? איך אפשר לשפץ את הדירה, לרענן ולעצב אותה מבלי "לקרוע את הכיס"? הנה כמה טיפים.



ארבעת הפרטים הקטנים שישדרגו לכם את המטבח
דירה חדשה, ריח חדש, מטבח חדש. כולנו רוצים לעצב את המטבח בצורה כזו שתעשה לנו טוב על הלב להיכנס אליו בכל פעם מחדש. אז איך נוכל לעצב את המטבח כך שניצור סימן היכר מיוחד למטבח שלנו ומה ישדרג את העיצוב שלו? ערכנו עבורכם ארבעה טיפים שישדרגו את עיצוב המטבח שלכם בכמה רמות.



4 טרנדים של עיצוב... קירות!
קירות לרוב נתפסים כשטח פונקציונאלי של הבית. או שהם משמשים כמשענת לתליית מדפים ורהיטים, או שהם מוסיפים רקע של צבע לחלל הכללי, או שאנחנו פשוט מתייחסים אליהם כאל עטיפה מובנת מאליה של הבית. אבל בשנים האחרונות קירות הפכו לאייטם בפני עצמם, אז קבלו אותם - 5 טרנדים, סוגים שונים של קירות מעוצבים, שמקשטים את ...



מוכנים לעונה הקרה? 6 טיפים רגע לפני החורף
רגע לפני שמתכרבלים על הספה לצפייה בבינג׳ לא נגמר, כדאי להכין את הבית, שיהיה יותר חמים, נעים, נקי ומפנק. 6 דברים שחשוב להכין רגע לפני החורף.


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה