מגזין הומלס / רכב

כיצד לבחור מצבר לרכב ניסאן קשקאי?

כיצד לבחור מצבר לרכב ניסאן קשקאי?

מה צריך לבדוק ואילו סוגי מצברים מתאימים ועוד כמה פרטים שכדאי לדעת

30/03/2020

ניסאן קשקאי הוא רכב מרשים המגיע עם עיצוב פנימי נוח, מראה מלוטש, מערכת היגוי מתוחכמת ומערכת הנעה טובה. אך כמו בכל רכב, גם המצבר של ניסאן קשקאי אינו נצחי. כעבור 3 או 4 שנים אתם עלולים לגלות כי המצבר עושה לכם לא מעט בעיות. כשאינכם מצליחים להתניע את הרכב כמו שצריך, כאשר לוח המחוונים שלכם מעומעם ואין אספקת חשמל טובה לרכב, חשוב לפנות לחשמלאי רכב מקצועי כדי לבחור את המצבר הנכון.

מה צריך לבדוק כאשר בוחרים מצבר לניסאן קשקאי?

חברות שונות מייצרות מצברים מומלצים לרכבי ניסאן קשקאי. ביניהן ניתן להזכיר מצברי מותגים ידועים כמו וולטה או שנפ. אחד הדברים החשובים יותר שיש לעשות כאשר בוחרים מצבר הוא להתאים אותו לסוג הרכב. אלה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב בעת רכישת מצבר לניסאן קשקאי:

  • המצבר צריך להתאים להוראות היצרן – כאשר אתם רוכשים רכב, אתם מקבלים גם חוברת הוראות מדויקת המאפשרת לכם לדעת איזה מצבר מתאים לרכב שלכם. כדאי לבדוק את הקיבולת המתאימה לרכב הספציפי ולהתקין מצבר איכותי ותקין.
  • האחריות על המצבר – מצבר חומצה צריך להחזיק מעמד בין 3 ל-4 שנים. לפני שמתקינים את המצבר, יש צורך לבדוק את התוקף שלו.
  • מצבר לפי תו התקן הישראלי – החברות המייצרות את המצברים מתאימות אותם עבור תנאי האקלים של המדינה המזמינה את המוצרים. כך, במדינות אירופה הקרות המצברים מותאמים לתנאי קור קיצוני, בעוד המצברים המגיעים לארץ, מתאימים לאקלים החם.
  • איכות המצבר – חשוב לבחור במצבר מקורי ואיכותי, אשר לא יאכזב אתכם בזמן אמת. מומלץ לרכוש מצברים ממותגים מוכרים כמו וולטה, ורטה או שנפ.
  • מי מתקין – התקנת מצבר באופן עצמאי עלולה להיות מורכבת ואפילו מסוכנת בגלל החומצה המצויה בתוך המצבר. לפיכך, אם מעולם לא התקנתם מצבר בכוחות עצמכם, חשוב להעזר בחשמלאי רכב מקצועי. כדאי למצוא את האדם הנכון שיוכל לטפל בהתקנת המצבר החדש, ולא להתבייש לבקש תעודת חשמלאי.
  • מחירו של המצבר – גורמים שונים משפיעים על מחיר המצבר דוגמת איכות המצבר, האחריות שיש עליו, החומרים שממנו הוא עשוי (חומצה או ג'ל) והאם מדובר במצבר חדש ומקורי או מצבר יד שנייה. ישנם שיקולים לכאן ולכאן אך כדאי לשקול לרכוש מצבר איכותי שלא ישבוק חיים בזמן אמת.

גם אתם יכולים לשמור על המצבר שלכם

לאחר שבחרתם את המצבר לרכב שלכם, מוטלת עליכם החובה לשמור על המצבר עד כמה שניתן. כדאי לשים לב לתפקודו של המצבר ולאספקת החשמל שלו לרכב, גם במקרה שבו מדובר במצבר חדש לחלוטין. כי לדוגמא, טלטלה בלתי צפויה ברכב עלולה לגרום לניתוק הכבלים. כמו כן, אחת לתקופה כדאי להזמין חשמלאי רכב כדי לבדוק אם לא הצטברה קורוזיה על גבי המצבר ואם יש צורך להוסיך מים מזוקקים. ולבסוף, אם אינכם משתמשים הרבה ברכב, כדאי להתניע אותו אחת ל3-4 ימים על מנת להניח למצבר להיטען.

החברה שמספקת לכם מצברי שנפ

מצברי שנפ הם מבין המצברים האיכותיים והמוכרים יותר הקיימים בשוק. חברת לירון מצברים עומדת בקשר עם חברת שנפ מצברים במטרה להביא לרכב שלכם את המצבר האיכותי ביותר הקיים בשוק. מצברי שנפ נמצאים בשוק קרוב ל-70 שנה וידועים בעמידות הבלתי מתפשרת שלהם.



לירון מצברים
לירון מצברים מספקת את מצברי השנפ לרכבי ניסאן קשקאי ואחרים עד הבית, והזמינות של הצוות המקצועי שלה היא 24/7 אז אם נתקעתם בלי מצבר, דעו שיש חשמלאים מקצועיים שיכולים להביא לכם את המצבר עד למקום שבו אתם נמצאים ברגע נתון.

 

כתבות נוספות

 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה