מגזין הומלס

פותחים משרד חדש? הנה 5 טיפים חשובים

פותחים משרד חדש? הנה 5 טיפים חשובים

עיצוב המשרד הוא חלק בלתי נפרד מתהליך גיבוש הזהות העסקית שלך עבור העובדים והלקוחות שלך. אספנו עבורך חמישה טיפים ונקודות למחשבה שיעזרו לך להבין יותר טוב מה נדרש מהחלל בו מוקם המשרד החדש וכיצד למקסם את הפוטנציאל הטמון בו ולרתום אותו לטובת העסק שלך.

03/08/2020
נדל"ן מסחרי

פתיחת עסק היא נקודת ציון משמחת בחיים. בין אם מדובר במשרד היי טק שמשדר חדשנות או קליניקה לטיפול באומנות לגיל הרך –מבחירת הצבע ועד התאמת ריהוט משרדי, עיצוב המשרד הוא חלק בלתי נפרד מתהליך גיבוש הזהות העסקית שלך עבור העובדים והלקוחות שלך.

אספנו עבורך חמישה טיפים ונקודות למחשבה שיעזרו לך להבין יותר טוב מה נדרש מהחלל בו מוקם המשרד החדש וכיצד למקסם את הפוטנציאל הטמון בו ולרתום אותו לטובת העסק שלך.

כרטיס הביקור של העסק

משרד אלינו נכנסים באופן שוטף אנשים כמו לקוחות, עובדים פוטנציאליים, ספקים וגורמים אחרים, דורש מאיתנו התאמה. האווירה שמשדר המשרד דרך השפה העיצובית והאווירה הכללית מקבעים רושם ראשוני עבורם. אם חדשנות וקצב הם המאפיינים הבולטים בעסק או לחלופין – יציבות, ביתיות וסטטיות, יש לקחת בחשבון שהרבה מכך תלוי בדרך בה בחרת לעצב את המשרד שלך. הריהוט, הצבעים והפריטים הנלווים – לכולם חלק ברושם שהמשרד שלך עושה על אחרים.

חשיבות הצבע ובחירת הריהוט

אם מדובר, לדוגמה, בחלל קטן, מומלץ לעשות שימוש בסקאלה בהירה יותר שתעניק הרגשה של חלל גדול יותר. בנוסף, יש להימנע מלהציף את החלל בפריטים שאינם נחוצים. מציאת פתרונות כמו ריהוט בהתאמה אישית ויצירת מקומות אחסון אינטגרליים ונסתרים, הם אלה שיעשו את ההבדל בין משרד קטן ופונקציונאלי לבין חלל קטן ועמוס שמשדר בעיקר תחושת חנק.

סדר עדיפויות בעיצוב חלל עבודה

כדאי להיזהר מלעצב משרד על פי טרנדים חולפים. חשוב שנהיה קשובים לצרכי העובדים ומשם נגזור את עיצוב חלל העבודה. צרכיו של משרד משתנים בהתאם למספר העובדים. חלל עבודה פתוח עבור שני עובדים לא יעבוד עבור חמישה עובדים. בשני המקרים, מדובר במעט אנשים יחסית, אולם, חמישה עובדים מייצרים הרבה יותר רעש משניים. אז האם להעדיף חלל פתוח שמחזק את הקשרים אך בא על חשבון הריכוז בעבודה או להפך?

מענה לצרכי הלקוחות שלך

קיימים עסקים שצרכי הלקוחות שלהם בעדיפות עליונה ומשפיעים גם על תכנון ועיצוב המשרד.
לדוגמה, אם המשרד משמש כמקום טיפול בתחום בריאות הנפש, כדאי לשים לב עוד בשלב התכניות של המשרד האם יש מספיק מקום כדי לאפשר לממתינים גם לשהות בו בנוחות (שלא ישמעו אותם מדברים מחוץ לחדר) וגם לשמור על פרטיותם ביציאה מחדר הטיפולים במפגש עם ממתינים אחרים.

במקרה כזה, חשוב לזכור שהצרכים של הלקוחות שלך הם אלה שיקבעו קודם כל היכן ימוקם חדר ההמתנה וכיצד המעברים בין החללים יתוכננו אם נדרשת כניסה נפרדת לחדר הטיפולים והאם צריך פתרון אחר.  

נגישות – לא רק במשרדים ממשלתיים

לא משנה לאיזו אוכלוסייה העסק שלך פונה, חשוב לשים לב לנגישות המשרד, גם בעיצוב הפנים וגם בגישה אליו מבחוץ. ניתן למקם שולחן אחד נמוך יותר מהשאר כדי שלקוח בכיסא גלגלים ידבר עמך בגובה העיניים, או לתלות מעקה לתמיכה בסמוך לקיר. בבחירת הריהוט, חשוב להתייחס למכלול הצרכים של הלקוחות שלך ולשדר מחשבה מעמיקה ומקדימה בצפיית הצרכים של כל אחד ואחת מהם.




 

כתבות נוספות


מה עדיף? להשכיר משרד או לקנות משרד?
מנהלים רבים ובעלי חברות בתחומים שונים נדרשים למעבר למשרדים חדשים מעת לעת. יכולות להיות לכך סיבות מגוונות – סיום שכירות בבניין משרדים מסוים, צמיחה של החברה וצורך במשרדים גדולים יותר, צמצום בחברה ומעבר למשרדים קטנים יותר או פשוט רצון לשדרג את התנאים הפיזיים של עובדי החברה.



שוקלים לשכור משרד? 6 דברים שתרצו לשים לב אליהם במיוחד
הבסיס, האקסטרות, הנגישות לעובדים וללקוחות, המיצוב ועוד - נקודות סופר חשובות שכדאי לעצור ולחשוב עליהן דקה לפני שרצים להשכיר משרד חדש.



משרד קריאייטיבי מעוצב - מתאים לכל עסק?
לסביבה הויזואלית שלנו, יש השפעה עצומה על ההרגשה שלנו, על המחשבות ועל התפקוד היומיומי שלנו. אז בוודאי שנרצה לייצר אחת כזאת שתשרה את האווירה הנכונה עבור העובדים שלנו. אבל האם סביבה יצירתית נכונה לכל סוג של עסק?



משרד לא חייב להיות אפור
כמה עקרונות ודרכים להכניס צבע ועיצוב למרחב העבודה


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה