מגזין הומלס / זירת המומחים

ניסור בטון – כמה זה באמת עולה

ניסור בטון – כמה זה באמת עולה

בענפי הבנייה והשיפוצים דרוש תכנון מקצועי של כל הספקים והשירותים שעימם נרצה לעבוד. תחילה, רצוי להבין מה סדר הגודל של העבודה, באילו חומרים נשתמש, מה נצטרך לעשות במהלך העבודה, ובאיזה ציוד נצטרך לעשות בו שימוש. חלק מן העבודה, דורשת מאיתנו לנסר ולקדוח בבטון לשם פתיחת חלון, הכנסת כבלים, ניסור של הגג, דלת, ועוד. והשאלה היותר טובה שצריכה להיאמר היא – כמה באמת עולה ניסור ביטון? אנחנו כאן עם התשובה הסופית.

30/09/2020

מהו ניסור בטון – וכיצד מתבצעת העבודה

לפני שנדבר על ניסור בטון מחיר, נצטרך קודם כל להבין מהו בעצם המקצוע הזה? ומה עושים בו. אז ככה, מטרת הניסור בטון היא לאפשר מעבר בטוח של כבלים, או לחלופין לבצע חיתוך בבטון לשם דלת, או אפילו חלון. כפי שאתם יודעים, בטון הוא החומר הקשה ביותר מבין שלל חומרי הבניה השונים, כמו: מלט, גבס, וברזלים. למעשה, אנו צריכים מכשור מיוחד בשביל לקדוח בבטון הקשה, במיוחד אם אנחנו מעוניינים לקדוח לסנטימטרים עמוקים יותר. לרוב, זה נעשה באמצעות מסורי יהלום מיוחדים.

כמה זה באמת עולה

עבודות השיפוצים בדירה או במשרד, עלולים לערוך שעות, ויתרה מכך עלולים להיות מסובכים בהרבה. בייחוד אם אנחנו משלבים מספר אלמנטים לתוך השיפוץ, כמו – עבודות ניסור, עבודות גבס, בניית מחיצות, ואפילו טייח. יש לא מעט תכנונים שיש לעשות, והרבה מאוד אבק. לפניכם, צירפנו מחירון משוער לעבודת הניסור הכללית:

  1. עד 20 ס"מ – ניסור שהיא לעומק 20 ס"מ, ועד ל- 5-10 מטרים יעלה לכם במשוערך כ- 500 ₪. במידה ונרצה להגדיל את גודל הניסור ל- 20 מטרים, המחיר ישלש את עצמו במקרה הטוב.
  2. עד 30 ס"מ – לעומת זאת, בניסור של עד 30 ס"מ, ועד ל- 10 מטרים המחיר יהיה לא פחות מ- 550 ₪. במידה ונרצה יותר מכך, גם כאן המחיר עשוי להכפיל את עצמו פי 2.
  3. עד 50 ס"מ – ומהצד השני, בעבודה יותר פיזית ומדויקת, בניסור של 50 ס"מ, נצטרך לשלם מחיר כולל של לא פחות מ- 1,000 ₪ עבור 10 מטרים ויותר.

לרוב, הקדיחה הנדירה ביותר שמבוצעת בישראל היא עד 50 סנטימטרים ולא יותר. אלה הם מחירים משוערים של המחירון הארצי לישראל – לקבלנים ואנשי פיתוח. קחו את המחירון בצורה שקולה, המחיר יכול להשתנות מעת לעת, לרדת ולעלות בהתאם.

 

 

למה לבחור דווקא בסמנטו

חברת סמנטו היא חברה אשר משויכת לענף הבנייה והפיתוח. החברה הוקמה לפני שנים רבות, וזאת במטרה לספק שירותי קידוח וניסור בבטון. אנו מספקים שלל שירותים, ועובדים עם שלל אלמנטים, כמו – קירות בטון ויציקה, משטחים קלים וקשים, ניסורים שונים בבטון, פיתוח בטון בממ"ד, ועוד. בין לקוחותינו תוכלו למצוא את: כביש 6, רכבת ישראל, קניון עזריאלי, סיטיפס, נתיבי איילון, ושלל חברות ידועות ומוכרות במשק.

מעוניינים באחד מהשירותים המומלצים והמורכבים שלנו? תוך כדאי שמירה על סודיות ועבודה יסודית? אתם מוזמנים לחייג אלינו עוד היום, ונשמח להעניק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית – 1700-702-750.

או כנסו לאתר: https://cemento.co.il

 




 

כתבות נוספות


עבודות האיטום שלא תוכלו לעשות בעצמכם
ריח עובש בבית? נזילה בשירותים? קיימים כיום בשוק חומרי הבניין אינספור מוצרים של "עשה זאת בעצמך" שמזמינים אותנו לטפל בבעיות איטום בבית שלנו בלי צורך להיעזר בבעל מקצוע. לפעמים זה נכון, כשמדובר בבעיות ספציפיות שלא קשה לטפל בהן. אבל לפעמים עדיף לומר לא-תודה למוצרי המדף של האיטום ולצלצל לאיש מקצוע אמין. ת...



תהליך פינוי דירה מאגרנות כפייתית
תופעת האגרנות הכפייתית היא הפרעה נפשית הגורמת לאנשים הלוקים בה, לאסוף ולאגור חפצים באופן אובססיבי. לרוב מדובר בחפצים שאין בהם באמת שימוש ובפועל הם יוצרים בתוך הדירה עומס, בלאגן והמון לכלוך.



עורך דין משרד הביטחון
כידוע ישנם מספר ענפי משפט בהם דנים עורכי דין בייצוג תיקים שונים כאשר כל עורך דין הינו ממוחה בתחומו הוא. מעורכי דין הדנים בדיני משפחה, דרך עורכי דין הדנים בדיני מקרקעין, ועורכי דין הדנים בדיני תעבורה ועד עורכי דין הדנים במשפט הפלילי, ישנם עורכי דין משרד הביטחון.



יצירת לידים לעסקים - המדריך השלם למתחילים
ליד הוא בעצם שם כולל עבור כל לקוח פוטנציאלי אשר מביע עניין בשירות או במוצר שהעסק שלכם מספק, זאת בעוד כי ברוב המקרים, פרטי הליד יכילו את השם, המייל וכן גם הטלפון הנייד של אותו לקוח פוטנציאלי. למעשה, אותו ליד אמור לשמוע ממכם רק אחרי שהוא יוצר תקשורת ראשונית ביוזמתו המלאה, תקשורת ראשונית כדוגמת מסירת פ...


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה