מגזין הומלס / Lifestyle

הדברים החשובים במיתוג של אירועי חברה

הדברים החשובים במיתוג של אירועי חברה

הדברים החשובים במיתוג של אירועי חברה

אחד הדברים החשובים בהפקת אירועי חברה מעבר לחוויה כמובן זה המיתוג. למעשה שני הדברים מתחברים יחד, יש שאומרים שמיתוג טוב מעצים את החוויה ותחושת הגאווה בקרב העובדים ולא מדובר כאן רק בנראות האירוע.

21/12/2020

לשם הכתבה, ביקשנו לשמוע על עולם המיתוג וכיצד הכול מתחבר לאירוע מחני משולם, בעלים של חברת ההפקות המוכרת "פרוצ'י הפקות", חברת הפקה מובילה לאירועי חברה ונופשים לחברות גדולות.

להפוך את אירוע החברה לריגוש שאינו נגמר

לדברי חני "אנחנו חיים בעידן שבו סף הגירוי שלנו הולך ועולה ובכדי לרגש ולהפתיע את עובדי הארגון שכבר ראו כמעט הכל  נדרשת המון השקעה בתכנון עד הפרט האחרון. בכל הפקה של אירועי חברה מילת המפתח היא להפתיע. כל הזמן לחדש ולייצר שיאים חדשים באירוע כל פעם מחדש"

"המטרה של יצירת אירוע שכולו חוויה אחת מקצה לקצה היא לייצר דיאלוג ואינטראקציה בין המשתתף לאירוע עצמו. בדרך זו אנחנו לא מספרים לעובדים וללקוחות עד כמה אנחנו, הארגון, משקיע בהם, אנחנו גורמים להם להבין את זה בעצמם באמצעות המיתוג, האטרקציות, התוכן האיכותי כשהכול מתחבר אחד לשני" מוסיפה חני ומסבירה.

ואכן, אחת הסיבות שאנחנו רואים בשנים האחרונות עלייה מטאורית בביקוש להפקת אירועי חברה גם בקרב חברות קטנות ובינוניות היא ההבנה שמשתרשת כי הערך המתקבל מאירועי חברה הוא עצום אף שאינו ניתן למדידה ישירה.

אז על מה חשוב לתת את הדעת במיתוג והפקה של אירועי חברה?

"חשוב להבין שהאירוע מתחיל עוד הרבה לפני יום האירוע עצמו" אומרת חני ומשתפת מאחד האירועים שהפיקו, כך שנבין שלמעשה "אין גבולות" לדבריה.

"הכל התחיל בפגישת החשיבה, בתכנון, עוד הרבה לפני האירוע. החלטנו על אירוע חברה "סודי". המשתתפים יידעו שיש אירוע חברה אבל לא יידעו היכן ? לא יידעו מה הולך להיות שם ?"

ההזמנה לאירוע בצבע שחור פחם הונחה לכל אחד מהעובדים על השולחן עוד בלילה, שיחכה להם על השולחן במשרד בבוקר. על ההזמנה נרשם רק "שמרו את התאריך, את היום הזה לא תשכחו".

כמובן שהתחילו שמועות, אבל ככל שהיו יותר שמועות, כך הרישום לאירוע היה גדול יותר, למעשה ההשתתפות באירוע הזה לדברי החברה היה לאין שיעור גבוה משאר האירועים השנתיים והוכתר בהצלחה בכל קנה מידה.

וזה לא נגמר כאן ... "כתב חידה בסגנון צופן דה-וינצ'י נשלח לעובדים במייל שבו נאמר להם שרק פתרון הצופן יאפשר להם להבין היכן יתקיים האירוע, בצפון הארץ או בדרומה" וכך חודש לפני האירוע כל העובדים כבר היו לגמרי בתוך האירוע שעדיין לא התחיל לכאורה.  

יש המון אטרקציות מדליקות, המון תוכן ייחודי שאפשר לשלב ויחד עם זאת, הכל חייב להיות בשפה אחת עם הלוגו של החברה, הדגלים, העיצוב, הצבעים השולטים וכמובן ערכי החברה שצריכים לקבל ביטוי גלוי או סמוי באירוע עצמו במגוון של אופנים.

חשוב להדגיש שבכל שלב באירוע, בכל שניה במהלך האירוע, הכל חייב להיות מאוד ברור מבחינת המיתוג בין אם מדובר במיתוג של הדיילים באירוע ובין אם מדובר בעיצוב המתחם – הכל חייב לדבר באותה השפה.

"רוצים לעשות רושם חזק אפילו יותר?" מוסיפה חני, נסו לחשוב מחוץ לקופסה בכל הקשור למיתוג אירוע החברה שלכם, היום בעידן הדיגיטלי ניתן עם חשיבה נכונה לשלב אפליקציה ייעודית בעבור נופש החברה או אירוע החברה שתהיה חלק מהחוויה של המשתתפים האירוע.

יש המון רעיונות מקוריים שאפשר לבצע בקלות וביעילות אם רק חושבים עליהם מספיק זמן מראש ובאם יודעים מה הקו המנחה של האירוע כדי שניתן יהיה להתאים את המיתוג והתוכן לערכי החברה.

 

לסיכום, הפקת אירוע חברה, מיתוג, ערכים וכל מה שמסביב זו אופרה בפני עצמה, אז ההצעה שלנו, היעזרו באנשים הנכונים, מומחים בתחום, קחו לכם חברת הפקה שתתכנן, תחשוב, תחלום בשבילכם וגם כמובן תדאג לביצוע כך שהכל יתחבר לאירוע חברה מושלם.




 

כתבות נוספות


מילון המונחים בחיפוי קיר - מהם החומרים הנבחרים?
חיפויי הקירות משתלטים על עולם עיצוב הפנים! זו לא כותרת ריקה מתוכן, אלא אמת לאמיתה. מדובר באחד התחומים הדינמיים והמתפתחים ביותר בתעשייה זו.



מדריך לעיצוב מטבחים כפריים
מטבח כפרי נותר טרנדי שנה אחר שנה, בזכות מראהו הקלאסי העל זמני ואפשרויות העיצוב הרבות המתלוות אליו. תוכלו לבחור בין מטבח כפרי מודרני לתעשייתי, לשלב בין חומרים וגוונים שונים ליצירת מראה אקלקטי וייחודי, להוסיף אלמנטים היוצרים טוויסט בחלל ועוד. הכנו לכם מדריך לעיצוב מטבחים פרקטיים, הנושאים את החותם ...



המטבח קובע את הטון – השפעת המטבח על עיצוב הבית
המטבח הוא אולי החדר עם האמירה החזקה ביותר בבית - הכול מתרחש בו וכולם נמצאים בו בשעות שונות של היום. לפיכך, ההחלטה על סגנון המטבח משפיעה על ה-look &feel של שאר הבית.



איך אפשר לשמור על תזונה נכונה בעולם של שפע?
כיצד עוברים לתזונה נכונה המבוססת על סינון ומניעת מזונות לא רצויים? ואיך עונים על הצורך לתמרן תזונתית בצל הפרדוקס המובנה בין תוצרי המזון האין סופיים לבין הצרכים הפיזיולוגיים האותנטיים של גוף האדם?


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה

 


עוד במגזין

נדל"ן

רכב

חיות מחמד

יד שנייה

דרושים

זירת המומחים

Lifestyle