מגזין הומלס / זירת המומחים

המדריך לבחירת חברת ניקיון משרדים ב-2021

המדריך לבחירת חברת ניקיון משרדים ב-2021

כל משרד זקוק לשירותי ניקיון. משרד נקי ומצוחצח יוצר רושם ראשוני חיובי על אנשים המבקרים בו (כמו לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאלים ושותפים עסקיים), הוא משרה אווירה נעימה המגבירה את המוטיבציה של העובדים, וכך מעלה את התפוקה של העסק.

03/01/2021

ניקיון משרדים מסייע למנוע תחלואה בקרב העובדים וכך שומר על בריאותם. אם אתם מעוניינים לשכור חברת ניקיון עבור המשרד שלכם, יש כמה דברים שעליכם לבדוק. לפניכם כל מה שחשוב לשים לב אליו בעת בחירת חברת ניקיון משרדים.

 

ניסיון עם ניקיון משרדים

חשוב מאוד לבחור בחברה שיש לה ניסיון רב בניקיון משרדים. אל תבחרו בחברת ניקיון בית שכמעט ולא התנסתה בניקיון עבור חברות ועסקים. חשוב להבין שניקיון בית אינו דומה כלל לניקיון של משרד. חברת הניקיון חייבת לדאוג לשמירת הציוד הרגיש שקיים במשרד כמו מחשבים וכן לגלות גמישות בשעות הפעילות של המשרד. לכן, מומלץ לבחור בחברת ניקיון משרדים עם ותק מרשים שיש לה לקוחות עסקיים רבים. 

 

תנאי תשלום

כבעלי עסקים אתם מתמודדים עם הוצאות רבות כמו משכורות לכוח אדם, ארנונה, שכר דירה, חשמל, מים ושיווק ופרסום. ניקיון המשרד שלכם היא אחת מההוצאות האלו, ולכן חשוב שעלות הניקיון תתאים לתקציב שלכם. נסו לבחון האם אתם באמת זקוקים לשירותי ניקיון מדי יום, או שתוכלו להסתפק בשירות ניקיון פעם בשבוע שיהיה זול משמעותית. בנוסף, כדאי לבחור בחברת ניקיון המספקת תנאי תשלום נוחים כמו פריסה לתשלומים ללא ריבית. יש לוודא שהחברה מספקת חשבונית מס, על מנת שתוכלו להזדכות על ההוצאה בסוף שנת המס. 

 

עובדי ניקיון קבועים

העדיפו לבחור בחברת ניקיון שעובדת עם עובדי ניקיון קבועים, ולא בחברה שהעובדים שלה מתחלפים לעיתים קרובות. עובדים קבועים מכירים היטב את המשרד שלכם, זוכרים את הדרישות והצרכים שלכם, ולכן יכולים לבצע את הניקיון בצורה טובה יותר מעובדי ניקיון זמניים. 

 

גמישות בשעות 

כפי שכבר הזכרנו, חשוב לבחור בחברת ניקיון שיש לה שעות פעילות גמישות. בדרך כלל, נהוג לנקות את המשרד בשעות הבוקר המוקדמות לפני שהעובדים מגיעים למשרד, או בשעות הערב לאחר יציאת אחרון העובדים. עבודות ניקיון בשעות הפעילות של המשרד עלולות להפריע מאוד להתנהלות השוטפת של העובדים. כך למשל, שאיבת שטיחים יוצרת רעש רב, ועלולה לפגוע בריכוז של העובדים שלכם. בנוסף, ההתרוצצות של העובדים במשרד, תקשה על החברה לנקות את החללים השונים ולבצע כראוי את הניקיון. לכן, כדאי לבדוק האם החברה יכולה להתאים את שעת הניקיון לצרכים שלכם. 

 

עבודה על פי חוק

הימנעו משכירת שירותים של חברת ניקיון המעסיקה עובדים בשחור. עובדים אלו עשויים יום אחד להגיש נגדכם תביעה לזכויות סוציאליות, על אף שלא היו ביניכם כלל יחסי עובד מעביד. בחרו אך ורק בחברה שמחזיקה ברישיון מעסיק מטעם משרד התמ״ת (משרד הכלכלה והתעשייה), ושהעובדים שלה מקבלים זכויות סוציאליות כמו קרן פנסיה ושעות נוספות. כך תוכלו לשכור את שירותי הניקיון בראש שקט. 

 

חברת ניקיון משרדים המפקחת על הניקיון

המלצה נוספת היא לבחור בחברה שמעסיקה פקחי ניקיון מטעמה. תפקידו של הפקח הוא לפקח על עובדי הניקיון ולדאוג שהם מבצעים את עבודתם נאמנה ובהתאם לדרישות שלכם. חברה כזאת תספק לכם דיווח הכולל את פירוט עבודות הניקיון שבוצעו, כמו שטיפת כלים, ניקוי חלונות, שטיפת רצפה, ניקוי שירותים, ניקוי שולחנות, שאיבת שטיחים, ניקוי המטבח, ניקוי המעליות ועוד. כך תוכלו לוודא שחברת הניקיון מבצעת את העבודה בהתאם למשימות שהוגדרו מראש. 

 

שימוש בחומרי ניקוי מתאימים

במרבית המשרדים ישנו ציוד רגיש כמו מחשבים, מסכים וטלפונים. ניקיון של ציוד רגיש צריך להתבצע בזהירות רבה תוך שימוש בחומרי ניקיון מיוחדים ובטכנולוגיות ניקוי מתקדמות, זאת כדי למנוע נזק לציוד. כדאי לברר עם החברה באילו חומרים ומכונות ניקיון היא משתמשת, והאם היא יודעת להתאים את חומרי הניקוי לציוד שקיים במשרד. 

 

המלצות

חשוב לבדוק המלצות על חברת הניקיון ברחבי הרשת. התרחקו מחברות עם חוות דעת שליליות רבות ובחרו אך ורק בחברה שקיבלה המלצות טובות. בקשו מהחברה לשוחח עם לקוחות כדי לברר מהי מידת השביעות הרצון שלהן מהחברה. 




 

כתבות נוספות


כיצד להפוך מעבר דירה ליעיל וקל
אחת התקופות המרגשות בחיינו מתחילות כשאנו מחליטים שהגיע הזמן לעבור דירה – זה לא משנה אם מדובר בדירה שכורה חדשה או שהתמזל מזלכם לרכוש נכס משלכם, מעבר דירה למקום מגורים חדש הוא מרגש ומאתגר באותה מידה, כשהמטרה היא בסופו של דבר להתמקד בחלק המרגש ולהפוך את התהליך לכמה שפחות מאתגר.



פקינז (פאקינז) ננסי | Pekingese | pekes
הוא אולי קטן, אבל הביטחון העצמי שלו בשמיים. כנראה שפקינז מודע להיסטוריה המלכותית שלו, אחרת קשה להסביר את האופי האמיץ של הכלב החמוד הזה.



שוקלים לשכור משרד? 6 דברים שתרצו לשים לב אליהם במיוחד
הבסיס, האקסטרות, הנגישות לעובדים וללקוחות, המיצוב ועוד - נקודות סופר חשובות שכדאי לעצור ולחשוב עליהן דקה לפני שרצים להשכיר משרד חדש.


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה

 


עוד במגזין

נדל"ן

רכב

חיות מחמד

יד שנייה

דרושים

זירת המומחים

Lifestyle