מגזין הומלס

תמנה: freepic

תמנה: freepic

ששת השדרוגים שצריך - הלוואות בערבות מדינה

כל בעל עסק או יזם שכיר שמעוניין להתקדם בחיים צריך להכיר את כל השדרוגים שצריך ויש שרק הלוואות בערבות מדינה יתנו לצורך הלוואות לפתיחת עסק חדש או הלוואות להרחבת העסק.

19/04/2021
פיננסים

שדרוג ראשון הכי חשוב: תקבל או לא תקבל  הלוואה לעסק

המסע המפרך לצורך קבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש של יזמים שהתעוררו בוקר אחד על החיים שלהם והבינו שחייהם לא יהיו החיים שהיו להם, כי ניצתה בליבם אש עם זיקוקי דינור בשמיים, וזה הרגע הגדול שלהם לפתוח עסק חדש, או בעל עסק שהעסק שלו הגיע לפרקו כמו חתן ביום חתונתו, ויש לו התפתחות עסקית מסעירה, שאומרת לו שזה הרגע שהוא חייב להתקדם בחיים. ואז הם מגלים מאוד שמערכת הבנקאות אינה ממהרת לתת להם הלוואות בנקאיות אלא רק הלוואות בערבות מדינה, הבקשות שוכבות במשך שבועות רבים על שולחנות פקידי הבנק, מנהלי המחלקות ומנהלי הסניפים, אותם בנקאים בעצם אוהבים את העסקים הסולידיים שצומחים בעשרה אחוזים בשנה, למה להם להסתבך עם פתיחת עסק חדש, או עם עסק שנמצא בצמיחה וזקוק לכסף כל הזמן, או שהם חושבים שהעסק שנמצא מולו עלול להיות בסיכון משום שרמת ההלוואות שיש לו היא גבוהה ועדיין לא הגיעה למחזורים שהיזם שנמצא מולם מדבר עליהם, ומכאן הדרך של הבנקאי קצרה ללקוח והוא מודיע לו שהאפשרות הכי טובה שלו היא קבלת הלוואות בערבות מדינה.

 

שדרוג  שני: גובה הלוואות בערבות מדינה  

אז הנה הבנקאי שלנו חוזר אלינו עם תשובה "חיובית" ואומר לנו שאושרה לנו הלוואה בנקאית של מאה ועשרים אלף שקלים, הופה. הופה. אנחנו ביקשנו מאתיים אלף שקלים, והסכום שהבנק אישר יחזיק אותנו קצר. ואנחנו נזדקק לסכום המלא של מאתיים אלף שקלים, אז מהיכן נביא את שמונים אלף שקלים נותרים, כל בעל עסק פעיל או יזם שרוצה לפתוח עסק חדש יודע שאחרי שאתה תקבל הלוואה, הסיכוי שלך לקבל הלוואה נוספת הוא אפסי, אז מהיכן תוכל לקבל את כל מה שאתה צריך, וכאן השדרוג נמצא מול העיניים, הלוואות בערבות מדינה כוללות קריטריונים שחייבים לעמוד עליהם מצד אחד, ומצד שני ברגע שעמדת בקריטריונים של הלוואות בערבות מדינה של הלוואות בערבות מדינה אז החישובים הם מתמטיים, ולא צריך להסתבך עם הבנק שלא ימלא את מלוא הצורך שלך. אכן זהו שדרוג משמעותי לעסק שלך.

 

שדרוג  שלישי: הריבית הלוואות בערבות מדינה

אז נלך קדימה, והבנקאי שלנו חזר עם תשובה נפלא "קיבלת את מלוא ההלוואות שביקשת" ולא משנה אם זה למטרת הלוואות לפתיחת עסק חדש או למטרות הגדלת העסק שלך, ופה אתה מקבל את הנעץ בנעל ובלי להרגיש זה דוקר, הריבית של הבנקאי תעלה על מעל עשרה אחוזים, כי אתה נחשב לקוח בסיכון, מנתוני הבנקים ידוע ששלושים וחמישה אחוז מהעסקים החדשים נסגרים תוך שנה מיום הקמתם. וכן מרכיב הסיכון של הבנק מביא ריבית פצצה לפנים, שבעל העסק צריך לחשוב פעמיים אם מתאים לו לקבל הלוואה בנקאית, או לקבל שדרוג עם הלוואות בערבות מדינה בריבית שהיא שליש! מהריבית של מערכות הבנקים השונים.

 

שדרוג  רביעי: גרייס

העסק שלנו גדל, והבנק או חברת כרטיסי אשראי אישרו לנו  את מלוא ההלוואות שנדרשות לנו לעסק החדש או לעסק הפעיל, ולגוף הזה שעומד מולנו אין סבלנות, הוא רוצה החזר ראשון הכי מהר שיש, ברוב המקרים ההחזר של ההלוואות לעסק יקרה בשני לחודש הקרוב או מקסימום בשש עשרה לחודש הבא, ולמה? הבנק או חברות כרטיסי אשראי חושבים שאם אתה לא יכול להחזיר את ההלוואות מיד, אז יש לך בעיה ועדיף אפילו לא לתת לך את ההלוואה. כי אתה בסיכון, השדרוג של הלוואות בערבות מדינה הוא ברור לעין, לא משנה מי אתה ההחזר הראשון של ההלוואה שלך יהי אחרי שישה חודשים, הלוואות בערבות מדינה מבינות היטב שאתה חייב לשדרג ולפתח את העסק שלך, ורק אז להתחיל להחזיר הלוואות בערבות מדינה. 

 

שדרוג חמישי: בטחונות

הבנק או חברות כרטיסי אשראי שואלות שאלה ראשונה לפני מתן תשובה " מה הביטחונות שלך"?  נו, אז למי יש נכסים לתת לבנק, ופה ההלוואה עומדת בפני ביטול, וזה אחד השדרוגים הגדולים של הלוואות בערבות מדינה  .

 

שדרוג שישי: ערבים

אז אם יצאנו בשן ועין מנושא הביטחונות, אז פתאום רוצים מאיתנו הבנקים וחברות כרטיסי האשראי ערבים. והיום מי יסכים לתת ערבות לעסק של השני, רק יחידי סגולה להביא ערבים, וזהו עוד שדרוג ענק. 




 

כתבות נוספות


ביטוח דירה – האם הוא באמת נחוץ?
ביטוח דירה הוא הביטוח הנפוץ ביותר בישראל ועל פי הנתונים ממשרדי האוצר 1.2 מיליון בתים בישראל מבוטחים בביטוח זה או אחר על מגוון הפוליסות שבו. איך תבחרו נכון את פוליסת הביטוח המתאימה לכם, מה פוליסת הביטוח מכסה ובאילו סיטואציות יש לרכוש ביטוח דירה? כל הפרטים כאן.



כל מה שצריך לדעת על כתיבת צוואה
לאורך החיים כל אדם צובר רכוש, בין אם כזה שהוא בעל ערך כספי ובין אם כזה שהוא בעל ערך רגשי ואישי. אחת הזכויות של אדם לאחר מותו הוא העברה של רכושו לפי רצונותיו ובקשתו. לצורך כך לכל אדם ישנה אפשרות להשאיר אחריו צוואה. כל המידע שצריך לדעת – במאמר הבא.



לוקחים משכנתא ונשארים בחיים - 5 דברים שכדאי לדעת לפני שלוקחים משכנתא
מזל טוב ! אתם חולמים עליו כבר כמה שנים והנה הוא הגיע, בית החלומות שלכם, ממש כמו שייחלתם. רגע לפני קבלת אחת ההחלטות החשובות שאתם עומדים לעשות ולפני שאתם ניגשים לבנק, בין ההתרגשות, הניירת והבירוקרטיה, אנחנו מזמינים אתכם לקחת רגע לפסק זמן, ולקרוא את המדריך המקיף אשר הכנו עבורכם בנושא המשכנתא:



4 דברים שחשוב לדעת כשרוכשים נכס להשקעה
תשואה יציבה יכולה לעזור לכם להשיג ביטחון פיננסי עם נכס נדל"ן להשקעה. אבל רגע לפני שאתם מגייסים הון עצמי, לוקחים משכנתא וחותמים על חוזה – יש לפחות 4 דברים שכדאי לכם לדעת


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה