מגזין הומלס / זירת המומחים

תמונה: depositphotos

תמונה: depositphotos

שיווק דיגיטלי ונדל"ן - כל מה שאתם צריכים לדעת

תחום הדיגיטל תפס תאוצה בשנים האחרונות וזהו אפיק שבהחלט כדאי לכם להכיר אם עוד לא הכרתם עד עכשיו. קידום אורגני בגוגל ועד קמפיינים רודפי לקוח בפייסבוק, ישנן מגוון רחב של  אופציות ופלטפורמות דיגיטליות שיווקיות שבהן ניתן להיעזר כדי לקחת את העסק צעד אחד קדימה, לשים אותו בפרונט ולהפוך אותו למשגשג.

אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי מגוונת ומציעה למשתמשים בה מבחר של כלים  אשר עוזרים לעסק ולמותג עצמו לתקשר עם הלקוחות בעידן הדיגיטלי. שימוש בשיווק דיגיטלי דורש היכרות מעמיקה עם פלטפורמות השונות. בהמשך המאמר נסביר ןמה מותר מה אסור ומאיפה מתחילים.

13/05/2021

קידום אורגני בעולם הנדל"ן זה ישתלם לכם

קידום אתרים אורגני בגוגל, SEO (Search Engine Optimization) הפך לפעולה פופולארית אשר היא לא פחות מחובה לבעלי עסקים ולבעלי אתרים. כיום לכל עסק מוכר יש עמודים פעילים ברשתות החברתיות ומי שאין לו עדיין כדאי שיתעורר. אינסטגרם,פייסבוק, טיקטוק, פיינטרס ואף טוויטר ו- LinkedIn אלו רק חלק מן הרשתות בהן מבצעים קידום ושיווק. הרשתות החברתיות הן הפלטפורמות המרכזיות ליצירת השפעה, דעת קהל ולהגדלת מספר הלקוחות של החברה. תחום הנדל"ן הינו תחום דומיננטי ומוכר במשך שנים רבות. למרות המוניטין והתדמית הגבוהה של שוק הנדל"ן בארץ, היו לו גם ירידות לאור התפשטות נגיף הקורונה. השוק חווה אי וודאות בשל הירידה בביקוש לדירות. לכן, מחירי הדירות וערכן החלו להתמתן וכתוצאה מכך חלה ירידה ניכרת בהתחלות הבנייה והיקף העסקאות פחת משמעותית. שיווק נדל"ן בדיגיטל מאפשר להגיע לקהל לקוחות גדול יותר, להגדיל את המכירות ואף להעלות את אמינותם של הלקוחות בחברה.

 

החדש עם הישן למה במקום?

בדומה לשיווק בדיגיטל, השיווק המסורתי מתמקד במכירת המוצר או השירות עצמו. אמצעי השיווק המסורתי הם בעיקר פגישות, ירידי מכירות, עלוני פרסום, שלטי חוצות ופלטפורמות התקשורת המסורתית: טלוויזיה, עיתונים, רדיו ואף טלמרקטינג. בנוסף, השיווק המסורתי משתמש גם באמצעים אלקטרוניים כדוגמת דיור אלקטרוני, דיור לעסקים או אפילו שליחת מסרון. ההבדל העיקרי בין השיווק בדיגיטל לבין השיווק המסורתי הוא נגישות המידע.השיווק הדיגיטלי ובניית אתרים מאפשר ללקוחות להגיע למידע על החברה בקלות וכל עוקב או משתמש הוא לקוח פוטנציאלי. המתכון המנצח ליצירת קידום מכירות אפקטיבי הינו השילוב בין השיווק המסורתי המוכר לשיווק הדיגיטלי החדש והמתפתח.

 

אתר אינטרנט כראי החברה

בשגרת החיים העמוסה בעידן המודרני, לא תמיד יש זמן להגיע פיזית לאתרי המכירות ולהתרשם. באמצעות הדיגיטל ניתן לבנות ולקדם אתרים. האתר הדיגיטלי הינו סניף בנוסף לאתר המכירה הקיים. בניית אתר לחברה מאפשרת לחברה לבסס ואף לשפר את תדמיתה, להגדיל את קהל לקוחותיה, ולשמש מקור מידע מהימן ללקוחות. באתר הלקוחות נחשפים לפעילות החברה, לייתרונותיה הבולטים, לקטלוג ולמחירים. כל המידע אודות החברה נגיש ללקוחות באתר שכן כך הם יכולים לבחור את השירות הרצוי בתקציב המותאם.

 

נדל"ן חוצה פלטפורמות - איך עושים את זה נכון?

כל פלטפורמה דיגיטלית משמשת אמצעי לשיווק ולקידום מכירות. אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב- אלו הן הפלטפורמות הדיגיטליות המרכזיות לחשיפה דיגיטלית ולהגדלת קהל הלקוחות. תחזוק נכנסים דיגיטליים לטווח הרחוק הוכיח את עצמו כאפקטיבי בבניית הקשרים עם הלקוחות, התאמת השירותים של החברה לצרכי הלקוח, ניתוח התנהגות הצרכן ובחיזוי התנהגות עתידית של הלקוח. דף פייסבוק ועמוד אינסטגרם פעילים גורמים להעלאת כמות העוקבים. כתוצאה מכך, כמות הלקוחות הפוטנציאלים של החברה עולה. ליוטיוב ניתן להעלות סרטוני תדמית שיציגו את שירותי החברה ואתר רשמי של החברה שבו מופיע כל המידע על שירותי החברה בדיגיטל זמין בכל עת מבלי מאמץ וטרחה להגיע לפגישה באתר המכירות. בנוסף, הפלטפורמות הדיגיטליות מאפשרות לחברת הנדל"ן יכולת לנתח את התנהגות השוק ולהבין למי בדיוק הגיע המידע המפורסם.

אם אתם יזמי נדל"ן ובעלי חברת נדל"ן המעוניינים להגדיל את קהל לקוחותיכם, הדיגיטל הינו הזירה המתאימה עבורכם. הדיגיטל יאפשר לכם להרחיב את קהל הלקוחות, להכיר את החברה באופן המיטבי ואף לשפר את תדמיתה. 




 

כתבות נוספות


קידום אורגני לעסק – מהי אופטימיזציה לאתר ומדוע היא חשובה כל כך?
קידום בגוגל של אתר האינטרנט שלנו הופך למשימה יותר ויותר מאתגרת ככל שרמת התחרות ברשת עולה, ושאר בעלי האתרים למיניהם שואפים בדיוק באותה מידה להגיע לראש תוצאות החיפוש. על מנת להישאר תחרותיים נדרש קידום אתרים אורגני מקצועי, וביצוע אופטימיזציה לאתר מהווה חלק מרכזי בתחום זה. מה מהותו של תהליך זה ומדוע הוא...



איך בוחרים שמאי מקרקעין?
בחירת שמאי מקרקעין היא משימה לא פשוטה, ונדרש לעשות בדיקה מקדימה, כדי לבדוק מספר שמאי מקרקעין, ולאחר מכן לבחור את שמאי המקרקעין המתאים ביותר עבורנו. יש מספר שיקולים בבחירת שמאי מקרקעין כאשר החשובים בהם מיוחסים לניסיון מקצועי של שמאי המקרקעין, שנות וותק שלו בעבודה המעידות על מיומנות שלו, וכן המחיר שהו...



כך תבחרו במקררים מומלצים ותחסכו בעלויות
רבים מתלבטים לגבי המקרר המתאים לצרכיהם. איזה גודל? איזה צבע? איזו טכנולוגיה, איזה סכום כדאי להשקיע? ועוד. ראשית, יש לציין כי עדיף לרכוש מקרר חדש מאשר משומש. נכון הוא, שיש מבחר רב של מקררים למכירה באתרי יד שנייה העוסקים בתחום הנ"ל וחלקם מצליחים מאוד, אבל כשקיימת אפשרות כספית, העדיפות אמורה להיות במקר...



כתיבת תוכן לאתר
בתוך העולם הגדול העוסק בשיווק וקידום דרך האינטרנט, קיימים כמה תתי סעיפים שמאפשרים לנו להגיע לתוצאות טובות אפילו יותר, במידה ונתייחס לכל סעיף ברצינות הראויה.


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה

 


עוד במגזין

נדל"ן

רכב

חיות מחמד

יד שנייה

דרושים

זירת המומחים

Lifestyle