חבילות הטריפל שמציעות חברות התקשורת לרוב כוללות 3 מוצרי תקשורת שונים; טלוויזיה, קו טלפון, אינטרנט, ובמקרים מסוימים גם טלפון קווי ו\או נייד ואפילו שניהם, אם מדובר בחבילה אפילו גדולה יותר מטריפל. מדוע נעשה השינוי המדובר? מהם היתרונות שלו כלפי הלקוח והחברה?
מהי המשמעות של חבילות טריפל עבור הצדדים
- עבור הלקוחות – חשבו על עצמכם כלקוחות הזקוקים למוצר ו\או שירות מסוימים. הרי תמיד, אבל תמיד נחפש את הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. ברגע שמציעים לנו חבילות טריפל המשלבות שלושה מוצרים איכותיים ומתקדמים במחיר אטרקטיבי במיוחד, הרי שסביר להניח שמדובר בהחלטה צרכנית נכונה; בלי לחפש כל מוצר בנפרד ולרכוש אותו במחיר נפרד, בלי להסתבך עם שלושה ספקים נפרדים – כל מה שאנחנו צריכים נמצא תחת מטרייה אחת.
- עבור הספקים והחברות – עד לפני שנים לא רבות, הספקים שאנו מכירים כיום הציעו מוצר אחד שמאחוריו עמדו ובו התמחו, לאחר שקיבלו אישור רשמי להציע אותו ללקוחותיהם. כיום חברות יכולות להציע מגוון רחב של מוצרים, גם אם מדובר בחידושים טכנולוגיים אדירים כמו טלוויזיות חדשות ומתקדמות, מכשירים ניידים ושאר אלמנטים שכל אחד מאיתנו צריך בביתו. האפשרות להציע יותר ללקוחות מאפשרת לחברות התקשורת גמישות – להתאים את החבילות ללקוחות והצרכים הייחודיים שלהם, וכך לבנות יחסים אישיים ואמינים יותר מולם. במאה ה-21 מדובר באופן השיווק החכם וההגיוני ביותר, שכן ככל שהזמנים עוברים הלקוחות הופכים אינטיליגנטיים, עקשניים וחזקים יותר.
יש לזכור שבנוסף לכך, הספקים עדיין מתקיימים כבתי עסק לכל דבר שצריכים למצוא את האיזון בין רווח עצמי ובין מענה על צרכי הלקוח. לכן, חשוב מאוד לזכור תמיד לקרוא את האותיות הקטנות ולהבין מה בדיוק כוללת החבילה המדוברת ובאילו תנאים, שכן גם כשמדובר על חבילות טריפל שעל פני השטח נראות משתלמות מאוד, חשוב להבין תחת איזו מסגרת.
העולם מתקדם וכולם חייבים לעמוד בקצב
בסופו של דבר, אפשר לומר כי חבילות טריפל נוצרו על מנת לעמוד בקצב שהעולם מתקדם בו; הלקוחות יודעים לדרוש את מה שמגיע להם, כאן ועכשיו ובצורה המשתלמת ביותר עבורם, והחברות יודעות לתת להם את היחס האישי והייחודי שהם דורשים. כשכולם עומדים בציפיות של כולם (ככל הניתן, כמובן), הרבה יותר קל לעשות עסקים ולענות על הצרכים של הלקוחות.