מגזין הומלס

גנרטור מושתק מומלץ

גנרטור מושתק מומלץ

פרמטרים לבחירת גנרטור מושתק מומלץ 2021

מדוע אתם צריכים גנרטור? הוריקנים, סופות קרח, סופות רוח, חום קיצוני או לחלופין קמפינג, טיולים קראוונים ועוד....ראיתם את תופעות הלוואי: קהילות שלמות נותרות ללא חשמל. גנרטור ביתי מושתק יבטיח כי למשפחה שלכם יש את מלוא ההספק החשמלי הדרוש לה, כאשר תיאלצו להתמודד עם הפסקות חשמל לא צפויות.

04/08/2021
צרכנות

 

קיימים שני סוגים של גנרטורים הזמינים בשוק: גנרטורים מושתקים ניידים ומערכות חירום ביתיות בהתקנת קבע.

פתרונות ניידים יזינו את מכשיריכם הביתיים במהלך הפסקות חשמל, את הטרקטורונים, הקרוואנים או הסירות שלכם בעת קמפינג או ביציאה לשטח, ו/או את כלי העבודה שלכם באתרי עבודה או במקרים של עבודה בשטח.

מערכות גנרטור החירום הביתיות מותקנות באופן קבוע בביתכם ויכולות להזין ציוד רפואי ביתי, מכשירי חשמל ביתיים מרובים, וברוב המקרים מסוגלות להתחיל לפעול באופן אוטומטי בזמן הפסקות חשמל.

גנרטורים מושתקים נמכרים בטווח שבין 1500 ל-6,500 שקל, ומערכות הגנרטור הביתיות נמכרות בטווח שבין 8,500 ל-25,000 שקל.

[ ראו כאן מבצעי גנרטור מושתק מהיבואן ]

 

כיצד לבחור את הגנרטור המתאים ביותר למטרתכם?

כבר ראיתם מה יכול לקרות במהלך אסונות טבע, סופות והפסקות חשמל. אתם יודעים שאתם רוצים מקור כוח חלופי בביתכם. על מנת לקבוע מהי מידת ההספק הדרושה לכם, ומהו גנרטור מומלץ כבורכם - עקבו אחר הצעדים הבאים:

  1. מה אתם צריכים להזין בחשמל? ערכו רשימה. שאלו את עצמכם מה תצטרכו להזין בחשמל במהלך הפסקת חשמל או במחסור באספקת חשמל סדירה: רק מכשירי חשמל בסיסיים ותאורה? או אולי גם מחשבים וציוד אלקטרוני? לחלק מהמשפחות יש גם ציוד רפואי ביתי אשר נמצא בעדיפות עליונה, בעוד משפחות אחרות מעוניינות להבטיח כי יש להן מספיק אספקת חשמל על מנת לשמור על אספקת המזון שלהן בהקפאה.

אם אתם צריכים גנרטור מושתק עבור צרכי פנאי או עבור שימוש באתרי עבודה, ערכו רשימה של כל המכשירים והכלים אשר תרצו להשתמש בהם בו זמנית. האם תצטרכו להפעיל תאורת עבודה יחד עם הכלים שלכם? מה לגבי רדיו? בטיולי קמפינג או דיג, בכמה מכשירי בישול, חימום או בידור או אביזרים נוספים אתם ומשפחתכם תשמשו בו זמנית?

  1. הבינו מהו כוח ההתנעה (או ההפעלה) הדרוש להפעלת כל מכשיר. הבטיחו שתוכלו להפעיל (ולא רק להריץ) את המכשירים שלכם. כוח ההתנעה/הפעלה ((starting wattage הוא למעשה כמות הוואט הדרושה על מנת להפעיל מכשיר באמצעות מנוע; וכמות זו יכולה להיות פי 2 או 3 מכמות הוואט הדרושה להרצת המכשיר או השארתו במצב פעולה (הספק נצרך רציף).

אם הוראות ההפעלה של המכשיר נמצאות ברשותכם, בדקו את הנתון אשר מופיע בהוראות הנ"ל תחת כוח התנעה או הפעלה ראשוני (או start-up wattages) במקרה בו הוראות ההפעלה כתובות באנגלית). שימו לב כי לא מדובר על ההספק הנצרך הרציף (running wattage) או ההספק המקסימלי (rated wattage). אם הוראות ההפעלה אינן נמצאות ברשותכם, השתמשו במחשבון הוואט באתר חברת חשמל על מנת לבצע הערכה של דרישות ההספק שלכם.

  1. חשבו את סך צריכת הכוח המקסימלי הדרוש לכם. זוהי משוואה אשר מצריכה שני שלבים על מנת לפתור אותה. ראשית, סכמו את כל נתוני ההספק הנצרך הרציף עבור כל המכשירים והפריטים אותם תרצו להזין בחשמל בו זמנית. המספר אותו תקבלו הוא למעשה ההספק הנצרך הסופי (total running wattage) שהגנרטור המושתק שלכם יצטרך להפיק על מנת להפעיל ולהריץ את הציוד שלכם.

בשלב הבא, הוסיפו לסכום שחישבתם את כוח ההתנעה/הפעלה הגבוה ביותר אותו רשמתם בצד בסעיף השני שלעיל. כעת אתם יודעים כמה כוח חשמלי אתם צריכים על מנת להפעיל ולהריץ את הציוד ואת מכשירי החשמל שלכם!

באמצעות הידע שרכשתם בנוגע לצרכי הכוח החשמלי שלכם, אתם תוכלו לערוך השוואה בין גנרטורים מושתקים אשר מסוגלים לספק את דרישות הוואט שלכם.

אזהרה: לעולם אל תחברו גנרטור ישירות אל החיווט הביתי! אם בכוונתכם לחבר גנרטור למערכת החשמל הביתית, הזמינו חשמלאי מוסמך לביתכם על מנת להתקין מתג העברת מתח.

רוב הגנרטורים המושתקים פועלים באמצעות מנועי בנזין, ישנם גנרטורים מושתקים באיכות גבוהה, אשר מציעים ומספקים כוח חשמלי שניתן לבנות ולסמוך עליו. גנרטורים משותקים מספקים חשמל זמין, אמין ויציב בזמן הפסקות החשמל, וניתן להשתמש בו גם על מנת לספק חשמל לכלים שלכם או להפוך בילויי פנאי בשטח לנוחים יותר, כאשר נמצאים בשטחים בהם אין תשתית חשמל קיימת.

 

על מנת לרכוש גנרטור נייד בהצלחה, עקבו אחר הצעדים הבאים:

  1. הבינו וקבעו מהו ההספק המקסימלי אותו אתם צריכים. גנרטורים מושתקים ניידים מגיעים בהספק שונה, בטווח שבין 900 ל-10,000 וואט.
  2. חשבו ובדקו כמה קל יהיה להוביל או להעביר את הגנרטור שלכם. רוב הגנרטורים המושתקים הגדולים מגיעים עם גלגלים, וחלקם קלים מאוד לנשיאה. אם דרוש לכם גנרטור משותק עם גלגלים, אתם תאהבו את גלגלי האנטי-פנצ'ר והעמידים לנקבים של חברת Schimler, אשר יאפשרו ניוד והובלה קלים גם בשטחים מסולעים או לא אחידים, כגון אתרי בנייה.
  3. חפשו אחר גנרטור מושתק המסוגל לפעול לפחות 10 שעות ברציפות. דבר זה מאפשר לקבלני בניין לסיים יום עבודה מלא, או להעביר לילה שלם של הפסקת חשמל ללא תדלוק מחדש.
  4. בדקו והחליטו כמה שקעי חשמל זמינים תצטרכו שהגנרטור שלכם יכלול. דבר זה תלוי בכמות מכשירי החשמל שתרצו להפעיל בו זמנית ולחבר אל הגנרטור המושתק. בדקו את מכשירי החשמל על מנת לבדוק אילו סוגי שקעים תצטרכו. 

 

הפיצ'רים שעושים את כל ההבדל:

  • פנל שליטה עם כיסוי הגנה ממזג האוויר אשר מגן על הפנל שלכם מגשם, בוץ, אבק, לכלוך, נסורת או כל סוג של פסולת הנישאת באוויר.
  • שקעים – כל השקעים מוגנים באמצעות מפסק אוטומטי מגנטי תרמי. בחרו את הגנרטור מושתק אשר מספק את סוגי השקעים הדרושים לכם.
  • מכלי דלק – מכלי דלק גדולים יותר מספקים זמן פעולה ארוך יותר ללא כל הפסקה או תדלוק נוספים.
  • אלטרנטור – מפיק את החשמל. האלטרנטורים מספקים פרץ כוח התנעה (או הפעלה) ובכך מאפשרים הפעלה קלה ומהירה של המכשירים.
  • מנועי OHV (Overhead Valve) מספקים אורך חיים ארוך יותר, זמני פעולה רציפים ארוכים יותר, יעילות רבה יותר בצריכת הדלק ואופן פעולה שקט יותר.
  • האגזוז עוזר בהפחתת רעש אשר מיוצר על ידי המנוע. חפשו אחר אשר מספק הפחתת רעש יעילה עוד יותר.
  • גלגלים – חפשו אחר גלגלים פנאומטיים עבור הובלה ניוד קלים יותר על שטחים מסולעים או לא אחידים, כגון אתרי בניה או בשימוש גנרטור לקראוון.

 

בקרו אצל משווק או יבואן הגנרטורים המקומי שלכם

תוכלו למצוא את היחידה הנכונה עבורכם אצל משווקי כלי העבודה או ציוד אלקטרוניקה \ סאונד  הקרוב לביתכם,  אשר מוכרים גם מוצרים נוספים כגון ציוד אלקטרוני.

ודאו כי אתם מנסים את היחידה, מפעילים אותה ובודקים את פנל השליטה. אל תהססו לשאול את הספקים אם יש להם יחידה להדגמה אשר ניתן לבדוק אותה במקום לפני שאתם מקבלים את החלטתכם הסופית לפני הרכישה.

דעו בדיוק אחר מה אתם מחפשים וכיצד מוצר זה יכול לעזור לכם ולשרת את צרכיכם. הכירו את הפיצ'רים והחלקים השונים של גנרטור מושתק  נייד לפני שתתחילו להשוות בין מוצרים בשוק. בגלישה באינטרנט, העבירו את סמן העכבר שלכם על המספרים השונים על מנת ללמוד מהם הפיצ'רים הבסיסיים של הגנרטור.

 

בררו בנוגע לשירות ותמיכה

גנרטור אשר מתוחזק ומטופל כראוי יספק ביצועים אופטימליים במשך שנים, כך שרכישת גנרטור ממשווק אשר מספק מעטפת שירות וטיפולים תקופתיים היא יתרון משמעותי




 

כתבות נוספות


הדרכון הפורטוגלי במקום 2 בדירוג הדרכונים העולמי
גם דרכונים מקבלים דירוג משלהם מדי שנה, בהתאם לשאלה לכמה מדינות הם מאפשרים להיכנס ובאילו מדינות ניתן לבקר ללא ויזה. הדרכון הפורטוגלי, חביב הישראלים, מדורג בסולם זה במקום השני והמכובד.



צמודי תקרה – כיצד הם תורמים?
מנורות צמודי תקרה הם בהחלט אחת הבחירות הפופולריות ביותר של הישראלים בשנים האחרונות. ולא סתם, יש לכך שלל סיבות מצוינות.



כל מה שצריך לדעת על משטחי שיש
משטחים משיש הם עניין שצריך לקחת בחשבון כאשר משפצים דירה או רוכשים דירה חדשה ומעוניינים לעצב אותה. המשטחים נוכחים בריצוף, בחיפויים, בחדרי האמבטיה, המטבח והריצוף החיצוני, ולכן יש לבחור אותם בחברה מקצועית ואמינה. המאמר יפרט אודות כל סוגי משטחי השיש.



מוצרי שיער מהטבע שכדאי להכיר
השיער שלנו משפיע על ההופעה הכוללת ושיער בריא, שופע ומבריק תורם מאוד ללוק. קיימים סוגים שונים של שיער ועם השנים ובעקבות השפעות הורמונאליות, חסכים תזונתיים ומצב בריאותי השיער עשוי להיפגע ונבחין בנשירת שיער, הידללות הפריזורה, מראה עמום ומגע של יובש.


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה