מגזין הומלס / Lifestyle

חופשה בבית מלון בצפון עם מסלול לטייל

חופשה בבית מלון בצפון עם מסלול לטייל

תחום בתי המלון בצפון הינו תחום פעיל ודינאמי ביותר, במיוחד בערים כמו טבריה, זיכרון יעקוב וחיפה. כיום ישנם מבצעים ודילים נפלאים לחופשות בצפון המשלבות אטרקציות מפתיעות ומסלולי טיול עם מראות ונופים מהממים שיגרמו לכם לחזור גם בחופשה הבאה.

26/09/2021

 

בבואנו להציע על חופשה בבית מלון בצפון, שערי הדמיון נפתחים לחופשה של מסלולי טיולים בשטחים פתוחים וירוקים, דרך גבעות וואדיות ועד ליערות באופק.

כיום, הטרנד הכי חם הוא מסלולי טיול ו/או רכיבה על אופניים חשמליים באזור הצפון בשילוב החופשה. לפיכך, אלו שחשקה נפשם בחופשה מהנה ביותר ובמחיר האטרקטיבי ביותר באחד ממבחר הרב של מלונות בצפון המוצעים. סוף שבוע באחד מבתי המלון שבצפון המציעים חוויה משפחתית או זוגית בשילוב מסלולי טיול יכול להיות מרענן מאוד.

ישנם בתי מלון באזור הצפון המציעים קונספט המשלב מסלולי טיול ורכיבה על אופניים לקבוצות, זוגות או משפחות ביחד עם תחרויות אופניים ואירועים שונים. מדובר בחופשה קצת שונה לנופש אתגרי וספורטיבי אך בהחלט אפשרות מצוינת שלא כדאי לפספס.

כיום חופשה בבית מלון בצפון עם מסלול רכיבה על אופניים מתחיל להיראות כספורט הלאומי המהנה של ישראל, וכי קבוצות ואנשים רבים נהנים מחופשה באחד מבתי המלון שבצפון המציעים קונספט מרענן של חופשה עם מסלולי טיול אתגרי במלון הממוקם ממש ליד כל מה שצריך ולכן אין סיבה שלא להשתתף בה.

ישנם מגוון מלונות בצפון הממוקמים בסמוך לנקודות היציאה למסלולי טיול, ליד נחלים וליד לוקיישנים תיירותיים מבוקשים כך שממש אחרי ארוחת הבוקר ניתן לצאת לטייל אם זה ברכיבה על אופניים או לצאת ולהתחיל את מסלול הטיול בהליכה.

לאלו היוצאים לחופשה במלונות בצפון בפעם הראשונה חשוב לבדוק ולקחת כמה טיפים לטיול ברכיבת אופניים חשמליות, על מנת שתוכלו להפוך את החופשה עם מסלולי הטיול ורכיבה למוצלחת.

כך שאם שבילי הטיול של צפון הארץ מציעים שלל אפשרויות של חקר וגילוי של סודות היופי של אזור צפון ארצנו, כל שנותר לכם הוא לשלב חופשה בבית מלון בצפון איכותי ולהשתתף בתחרויות ובטיולים משותפים יחד עם רוכבי אופניים חשמליות אחרים באחד ממסלולי הטיול שיש לצפון להציע.

 

כיצד חוויה של יוקרה ופינוק בשפע המלונות שבארצנו

מהי החופשה המושלמת עבורכם? אולי חשבתם על חופשה ב מלונות בצפון? ישנם אנשים שעבורם החופשה המושלמת היא רביצה ומנוחה בטן גב, מנגד- ישנם אנשים שעבורם חופשה מושלמת היא מסלולי טיולים עם אתגרים באחד ממלונות בצפון הארץ, ויש את אלו שעבורם חופשה מושלמת היא אחת כזו שיש בה בריכה, מספר אטרקציות, מופע תרבותי, חוף ים ביום, וברים בערבים.

אז בנוסף לאופניים חשמליים וקורקינט חשמלי אפשר לומר שכיום מלונות רבים בארץ פתחו את שעריהם לנופשים ומציעים חופשה בצפון הארץ במגוון סוגי מלונות. החל מחופשה משפחתית, חופשה זוגית רומנטית בסוויטות, חופשה אתגרית ועוד. הביקוש של התייר הישראלי הצמא לחופשה בצפון הארץ לאחר תקופה מאתגרת מורגש בכל הארץ ובפרט במלונות שבצפון.

חופשה בשפע המלונות שבארצנו, החל מהמרכז אם זה מלונות בתל אביב או מגוון מלונות בצפון ועד למלונות בדרום לדוגמת אילת או ים המלח ואף במלונות הייחודיים שבירושלים. מגוון סוגי המלונות מתאימים גם למשפחות ולזוגות ולא רק לתיירים מחו"ל.

אז אם אתם חושבים על החופשה המשפחתית המפנקת הבאה שלכם או על חופשה זוגית איכותית רומנטית וקשה לכם לבחור מתוך שפע היצע של המלונות הקיימים בארצנו- ובפרט בצפון דעו כי כל מלון מאפשר לכם להפיק את המיטב מנופש ובילוי, וכן יעשו את הכול כדי שתיהנו מחוויה קולינרית הטובה והבריאה ביותר שתגרום לכם לרצות לחזור שוב. 

כאמור  אפשר להתפנק גם עם מגשי פירות בבתי מלון, יש שפע אפשרויות בחירה של מלונות בארץ לנופש. אך ישנם מלונות ייחודיים הממוקמים בלב ליבה של תל אביב בשונה מהרבה מלונות באילת וכן לכל אורך הטיילת שבאילת, המתאימים לאלו המחפשים בילויי לילה, מסיבות, מועדונים ברים וסיורי מוזיאונים וכמובן חוף.

כמו כן, ישנם מלונות בצפון ובים המלח המציעים לכם חופשה רגועה ושלווה עם טיפולי ספא לגוף ולנפש, או מגוון מלונות שמציעים לכם חופשה מהנה ואיכותית הן לזוגות והן למשפחות עם ילדים, תוך התאמת המלונות לכך שיכללו מתקנים ואטרקציות מהנות ומעניינות עבור כל המשפחה.

כמו כן ישנם מלונות עם מספר גדול של חדרי אירוח וסוויטות בסטנדרט גבוה ויוקרתי הכוללים חדרי אוכל עשירים, בריכות שחייה, חדרי ספא עם טיפולים בבוץ רפואי, מועדון ילדים ונגישות לחוף המים.

אם כן יש הקשר נוסף של רכיבה של אופניים חשמליים ובתי מלון, הרבה אירועים וחברות להפקת אירועים בצפון, ובכלל חברות להשכרת ציוד לאירועים, מפיקים אירועים במקומות ציבוריים שיש בהם מסלולי רכיבה של אופניים חשמליים ושם באזור גם נמצאים המלונות שבהם יש נופשים רבים, אפשר לומר שבחירת מלון שיש בו אירוע באזור זאת בחירה נכונה שיכולה להעצים את החוויה.




 

כתבות נוספות


חדר העבודה שלא תרצו לצאת ממנו
המונח "עבודה מהבית" כבר שגור בפינו והשיטה מוכרת ונפוצה.בימינו, לא רק דוקטורנטים של מנהל עסקים זקוקים לחלל עבודה מהבית לצורכי המחקר שלהם.



מגשי אירוח לאירועים קטנים - טעימים ומפנקים במיוחד!
כאשר מתכננים אירוע קטן, המטרה היא לרוב ליצור אווירה אינטימית בה האורחים יכולים להתערבב, לשוחח וליהנות אחד מחברתו של זה. לבחירת המזון יש תפקיד מרכזי בסביבה זו ומגשי אירוח מתגלים כאופציה אידיאלית. לא רק שהם מציעים נוחות וגיוון, אלא הם גם מוסיפים אלמנט של פינוק ותחכום לאירוע שלכם. במאמר זה נדבר על מגשי...



כיצד תבחרו שולחן סלון?
עיצוב הסלון הביתי כרוך בין היתר בבחירת ריהוט איכותי עבור חדר הסלון, התואם לו הן מבחינת סגנון העיצוב הנבחר והן מבחינת האיכות, הנוחות והפונקציונאליות.



ההשפעה של עיצוב חדר השינה על איכות השינה
שינה איכותית היא מרכיב חשוב ביותר באיכות חיים טובה. שנת לילה טובה משפיעה על הבריאות, תורמת לחשיבה ולריכוז ואף משפרת את מצב הרוח. אם אתם רוצים ליהנות ממנוחה מוצלחת עיצוב חדר השינה שלכם חייב להיות כזה היוצר אווירה מרגיע ועוטפת. הינה מספר טיפים שיעזרו לכם לשפר את איכות השינה באמצעות עיצוב נכון.


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה