מגזין הומלס / זירת המומחים

image: pixabay

image: pixabay

אתרי נדל״ן: טיפים לקידום בגוגל!

התחרות על קידום אתרי נדל״ן בגוגל היא קשה והשחקנים מקצוענים. מה בכל זאת ניתן לעשות ואיך?

דניאל זריהן 17/09/2019
זירת המומחים | מכירה

תחום הנדל"ן בעולם בכלל ובישראל בפרט, הוא אחד התחומים הרווחיים ביותר. כגודל הביקוש, כך גודל ההיצע בתחום, ובכלל זה גם היצע האתרים העוסקים בנדל"ן. עם זאת, ודווקא בגלל הרווחיות הגבוהה בתחום, התחרות בין העוסקים בו היא גדולה ולרוב גם קשה. עיון קצר בתוצאות החיפוש בגוגל, מעניק מבט מפוכח על התחום; ניסיון פשוט לבצע קידום ממומן של אתר בתחום בגוגל, מגלה שהעלויות עבור כל קליק בתחומים הללו גבוהות מאד. כיצד, אם כך, ניתן בכל זאת לקדם אתר בתחום הנדל"ן ולהצליח? המדריך הבא יעזור לכם לעשות סדר ראשוני בתחום. בהמשך נברר האם יש מרשמי פלא, שיגבירו את ההצלחה?

האתגרים הניצבים בפני מקדמי אתרים בתחום הנדל"ן

האתגר העיקרי הניצב בפני מקדם אתרים המעניין להזניק את האתר שאותו הוא מקדם כלפי מעלה, הינו התגברות על המספר הגדול של אתרים בתחום הספציפי הזה. זאת ועוד – כיוון שהתחום הזה הוא עתיר ממון, התחרות כוללת גם גופים פיננסיים גדולים, המעוניינים גם הם ליטול חלק בחגיגה. עם הגופים הללו ניתן למנות את כל הבנקים הגדולים, חברות המעניקות משכנתאות פרטיות, גופים המעניקים הלוואות, חברות ביטוח, קרנות פנסיה ועוד. לכל אחד מאלה יש מה להציע. מנגד, דווקא ריבוי ההיצע בתחום גורם לנוטלי משכנתאות או הלוואות פוטנציאליים להיות פחות להוטים ויותר בררנים בבואם לעשות עסקה עם גוף כל שהוא.

כל אדם או חברה המעוניינים לקחת חלק בפעילות באינטרנט, בפרט בתחום של קידום אתרים בתחום הנדל"ן, חייבים לכלכל את צעדיהם בתבונה. לא משנה עד כמה ההצעה שאתם יכולים לתת לגולש היא טובה, אתם חייבים לצפות לתחרות קשה ואגרסיבית מצד המתחרים.

כמה טיפים להצלחה למרות הכל

כאמור לעיל, התחרות בענף הנדל"ן על כל מרכיביו היא קשה ואגרסיבית. עם זאת, יש עדיין מקום לתקווה, אם מתנהלים בחכמה.

1. מציאת מילות חיפוש חדשות:
התחרות בענף הנדל"ן מתמקדת בדרך כלל במילות החיפוש והביטויים המקובלים – הלוואות לדירות, משכנתא, משכנתאות וביטויים מקבילים. מציאת ביטוי שמספר החיפושים בו נמוך יחסית, עשוי לשמש פתח כניסה לתחרות בתחום.

2. מיקוד החיפוש בביטויי זנב ארוך,
עשוי לספק דרך נוספת לקידום. בנוסף, התמקדות באזור ספציפי או בסוג מסוים של לקוחות יכול גם הוא לתת תשובה הולמת. ביטוי כמו "משכנתא למסורבים ברחובות" או "משכנתא במגזר הערבי" עשויים להניב תוצאות טובות, וייתכן שהתחרות בהם נמוכה יחסית.

3. פרסום בשעות מסוימות:
מי שמבצע פרסום ממומן, יכול למקד את הפרסום שלו באזורים מסוימים ובשעות שבהן הסיכויים שלו למצוא לקוחות הוא גבוה.

4. שת"פ בונה:
שיתוף פעולה בונה יכול להיווצר בין מי שאמון על השגת משכנתא, לבין מי שעוסק בנושא ביטוחי המשכנתא למשל. ניתן לבצע פרסום הדדי, או להפנות לקוחות המגיעים לאחד מהם אל האחר. זאת, במטרה לספק ללקוח סל שירותים שעשוי להתאים לו.

העצות דלעיל הן עצות קלות ופשוטות לכאורה ליישום, אך הן עשויות להגדיל את התנועה לאתר במאות אחוזים. זאת, כמובן, בנוסף על הפעולות המתבקשות כגון טיוב התכנים באתר ועיצוב ידידותי למשתמש. אין מרשמי פלא, אבל יש בהחלט אפשרות לקדם את האתר בצורה חכמה ויעילה.



דניאל זריהן
מקדם אתרים ובעל חברה לקידום אתרים כבר מעל 10 שנים.

 

כתבות נוספות


3 אלמנטים קריטיים לייצור אווירה נעימה בבית
לא רק עיצוב. אווירה נעימה, כזאת שהופכת דירה לבית, תלויה בעוד 3 אלמנטים חשובים:



בחירת סלון לדירה חדשה מהקבלן
מחכים לדירה חדשה מקבלן? מברוק. זה הזמן לקנות סלון המתאים לגודל ואופי הבית. הנה כמה נקודות עיצוביות בשבילכם.



מוכנים לעונה הקרה? 6 טיפים רגע לפני החורף
רגע לפני שמתכרבלים על הספה לצפייה בבינג׳ לא נגמר, כדאי להכין את הבית, שיהיה יותר חמים, נעים, נקי ומפנק. 6 דברים שחשוב להכין רגע לפני החורף.



סיור וירטואלי בבתים ודירות – הסטנדרט הבא?
פיתוח חדשני מאפשר לסייר בנכס (דירה להשכרה, לקנייה וכו׳) בצורה חווייתית ממסך המחשב בבית! לטייל בין החדרים, להתבונן ברהיטים והחפצים, להסתכל על הנוף - כל זה באמצעות מקלדת המחשב או העכבר.


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה