מגזין הומלס

הדרכים הטובות ביותר לפרסום בגוגל בזמן קורונה

הדרכים הטובות ביותר לפרסום בגוגל בזמן קורונה

תקופת הקורונה יצרה משבר כלכלי וחברתי חסר תקדים בישראל ובעולם. בשעה שרבבות ישראלים מחפשים דרכים יצירתיות להתפרנס, עסקים שעדיין פועלים צריכים לחפש שיטות שיווק אפקטיביות ולא יקרות, על מנת להמשיך ולהתקיים.

למרבה המזל, ישנן שיטות שיווק שניתן ליישם באינטרנט, והעלות שלהן יכולה להיות מותאמת לרמת התקציב הזמינה של העסק. פרסום באינטרנט מאפשר לא רק השקעת תקציב שהעסק יכול לעמוד בו, אלא גם מביא תוצאות ברורות בשטח.

08/11/2020
צרכנות

בעזרת פרסום באינטרנט, ובמיוחד פרסום בגוגל – ניתן לגייס לקוחות חדשים, לקבל חשיפה גדולה יותר למותג העסקי וגם לעשות זאת בצורה מהירה ויעילה למדי.

ישנן שתי דרכים עיקריות לביצוע פרסום בגוגל – הראשונה היא לעשות קידום ממומן והשנייה היא לקדם בצורה אורגנית את אתר העסק.

 

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל מתייחס להעלאת מודעות בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש. המודעות מוצגות במקום בולט, בדרך כלל מעל תוצאות החיפוש האורגניות (הטבעיות).

הקידום הממומן פועל במודל תשלום שנקרא PPC. במודל זה המפרסם משלם לגוגל רק בכל פעם שגולש מסוים בוחר להקליק על המודעה שלו.

התשלום מבוצע אחת לחודש, והמפרסם יכול להחליט מהו התקציב המקסימלי שהוא מעוניין להשקיע. גובה התקציב ישפיע על כמות הפעמים שהמודעה תוצג. האלגוריתם של מערכת הפרסום של גוגל יודע לחשב כמה פעמים להציג את המודעה בהתאם לתקציב, וגם מספק הערכה לכמות הקליקים על המודעה שהתקציב ישיג.

קידום ממומן בגוגל הוא צורה של פרסום באינטרנט שמאפשרת הגעה לקהל לקוחות שכבר מחפש בכל מקרה ביטויים הקשורים לתחום העיסוק של המפרסם.

במקרה של עסקים קטנים ומקומיים, המפרסם יכול גם לבחור באיזה אזור גאוגרפי הוא רוצה שהמודעות תוצגנה. כך הוא יכול לוודא שאל המודעה שלו ייחשפו לקוחות רלבנטיים מבחינת האזור בארץ שבו הם גרים.

 

קידום אורגני בגוגל

הצורה השנייה המומלצת לפרסום בגוגל בתקופה הזו היא ביצוע קידום אורגני. מדובר בקמפיין לטווח ארוך יותר, אך עם תוצאות אפקטיביות לא פחות. בעזרת פעולות שנעשות בתוך האתר המקודם ומחוצה לו, ניתן להביא את האתר למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש הטבעיות של מנוע החיפוש.

לשם כך אין צורך לשלם לגוגל, אלא להעלות את רמת האיכות שגוגל מייחסת לאותו אתר. מחקרים רבים מראים שאתרים שנמצאים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש זוכים לכמות כניסות גדולה יותר, בהפרש גדול מהאתרים שנמצאים במקומות הנמוכים.

התוצאה של כניסות מרובות יותר לאתר הבית של העסק היא הגדלה של החשיפה שהוא זוכה לה, ומתוך כך הגדלה של כמות הלקוחות וההכנסות של העסק המפרסם.

לסיכום

בתקופת הקורונה, שהיא תקופה קשה ומאתגרת כמעט לכל עסק, כדאי מאוד לחשוב על הגדלת נפח הפרסום במדיה הדיגיטלית של האינטרנט.

בעזרת פרסום בגוגל ניתן לקבל ביצועי קמפיין יעילים וטובים, ולנצל גם את התקופה הקשה הזו כדי למצוא קהלים חדשים ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה שהעסק מקבל.




 

כתבות נוספות


השפעת הקורונה על הרגלי הצריכה של ישראלים
מגפת הקורונה חוללה שינויים רבים בעולם שלנו. הצורך לשמור על ריחוק חברתי, העבודה והלימודים שמתבצעים אונליין בזום, הפגיעה הכלכלית הקשה בעסקים רבים במשק – כל אלה הם תוצאות של משבר הקורונה. אך לעידן הקורונה היו גם מאפיינים נוספים, שניתן ללמוד עליהם מהשינויים בהרגלי הצריכה של הציבור בישראל.



בת הזוג חוגגת יום הולדת? להלן רשימת מתנות שאי אפשר לטעות לגביהן
בת הזוג חוגגת יום הולדת ואתה "שובר את הראש" לגבי איזו מתנה כדאי להביא לה, מה היא תאהב, מה יכול להראות לה שאתה משקיע בה, מה היא צריכה וכמובן, מה לא מזכיר שום דבר שהבאת לה בימי ההולדת הקודמים..



המתנה המושלמת לחורף ולקורונה – סימולטור טיסה למחשב
החורף הנוכחי הוא במובנים רבים יותר החורף המאתגר ביותר שידענו, במיוחד עבור ילדים ובני נוער – מלבד לכך שבעונת החורף קשה יותר לבלות שעות רבות בחוץ במשחק עם חברים, השנה אנחנו גם נמצאים עדיין תחת ההשפעות מרחיקות הלכת של מגפת הקורונה, המגבילה את האפשרות של כולנו לצאת ולהסתובב. במיוחד בעת סגרים חוזרים ונשנ...



איזה קמין אתם מעדיפים?
בשנים האחרונות הקמינים נכנסים ליותר ויותר בתים. אנשים מעריכים את החום הנעים, את האפקט הבריאותי, את העוצמה החזקה וכמובן את הנראות המרשימה, כך שגם אנשים שיש להם בבית מזגן בוחרים להכניס הביתה קמין, פשוט כי מדובר בחוויה ובאיכות לגמרי שונה. עם זאת, לצד ההסכמה שהולכת ותופסת תאוצה שלקמינים אין מתחרים, עדיי...


 


עוד בהומלס

דירות ונדל"ן

דירות להשכרה

דרושים

דרושים

רכב

רכב יד שניה

יד שניה

יד שניה