פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

שיעורי גיטרה

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : כל היום
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 2/9/2010 12:00:00 AM
טלפון : 03-9043303
איזור : כל הארץ
כתובת : סטרומה 9
מחלקה : מוסיקה ונגינה - גיטרה וכלי מיתר
תיאור הפעילות

מחפש מורה לגיטרה? רוצה ללמוד לפרוט על גיטרה בצורה מקצועית? , מאפשר לך היום להתחיל ללמוד לנגן על גיטרה באווירה צעירה, עם מורים מקצועיים ותוך חוויה אמיתית. תלמידי Drummer רוכשים את כל המיומנות של לימוד גיטרה כדי ליהנות ולנגן ברמה הכי גבוהה. לימוד גיטרה ב Drummer מתאים למתחילים ומתקדמים כאחד, בנים ובנות!

ב Drummer מורים מהשורה הראשונה בקהילת הגיטריסטים הישראלית מלמדים כיצד לנגן עם הגדולים ובכל הסגנונות: רוק, בלוז, רגאיי, פאנק חסידי, ג``אז והיפ - הופ. בעזרת שיטות לימוד מתקדמות, נגינה עם להיטים שכולם אוהבים, אווירה פורה ויחס מדהים של אחד על אחד, מורי Drummer מלווים כל תלמיד מלימוד תרגילים בסיסיים, ועד לנגינה מורכבת ויצירתית הנותנת מקום לביטוי האישי של כל גיטריסט בנפרד.

לימוד גיטרה מתקיים באופן פרטני או בקבוצות קטנות של 3-4 תלמידים, לבחירתך. הלימודים מתקיימים פעם בשבוע בביה"ס, מתאימים לכל גיל, הם הדרגתיים ומותאמים לקצב של כל תלמיד יכולותיו ושאיפותיו. לימוד גיטרה דרך שירים מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת ומתפיסת העולם של Drummer .
תפקידנו הוא לא רק ללמד כיצד לנגן על גיטרה אלא גם לחשוף את התלמידים למוסיקה חדשה, לסגנונות שונים ומגוונים, ולגרום להם להתאהב בכלי דרך הלימוד.
ב Drummer מלמדים על גיטרה קלאסית, גיטרה אקוסטית או גיטרה חשמלית
פרטים נוספים באתר drummer.co.il

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות