פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

המרכז לפלמנקו - עדי דוידוביץ

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
טלפון : 052-3359941
איש קשר : עדי
איזור : תל אביב והמרכז
כתובת : קפלן 2 פינת אבן גבירול 16, ת"א
מחלקה : ריקודים ומחול - פלמנקו
תיאור הפעילות

ריקוד הפלמנקו הוא מיזוג של אצילות ועוצמה, מוסיקה סוחפת והרבה אופי ונשמה.
במסגרת הלימוד נכיר את סגנונות הפלמנקו השונים, .נלמד את טכניקות הידיים והרגליים היחודיות תוך שימת דגש על יציבה נכונה ופיתוח חוש קצב וסגנון אישיים.
במסגרת פעילויות המרכז לפלמנקו עדי דוידוביץ טיולים מאורגנים לקורסי פלמנקו בספרד, קורסים עם רקדנים מובילים מספרד בארץ, מופע סטודיו שנתי ועוד..
על המדריכים

עדי דוידוביץ- רקדנית ומורה לפלמנקו המנהלת את המרכז לפלמנקו לצד הרכב ייצוגי עמו מופיעה ברחבי הארץ. השתתפה בהפקות פלמנקו שונות במסגרת פסטיבל הגיטרה, פסטיבל כרמיאל, אירועי פלמנקו במרכז סוזן-דלל,ובאופרה 'כרמן'.
ב-2009 הופיעה לצד רקדן הפלמנקו הספרדי Domingo Ortega במופע 'רוח דרומית' שעלה בתאטרון גבעתיים. ב-2011 העלתה את המופע "שלוש נקודות מבט" בתאטרון ענבל, ב-2014 העלתה במסגרת פסטיבל מחולוהט את המופע "רוקדת גבר רוקד אישה", מופע שהועלה שוב ביולי 2016 במסגרת המרכז האתני של ענבל. באוגוסט 2016 השתתפה בפסטיבל דאנסה אספנייה במרכז סוזן דלל והופיעה שם לצד הרקדן הספרדי David Perez בליווי מוסיקאים ספרדיים מוכרים בתחום. השתלמה אצל רקדני פלמנקו ידועי שם בארץ ובספרד.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות