פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

קורס רישום חלל ומרחב

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 4/15/2010 12:00:00 AM
ימי פעילות : ה`
טלפון : 050-7330648
איש קשר : ודים פיאודור
איזור : כל הארץ
כתובת : דרך בגין 25
מחלקה : אמנות ועיצוב - ציור ורישום
תיאור הפעילות

בית הספר ``נקודת מגוז`` פותח קורס רישום חלל ומרחב המיועד לאדריכלים, מעצבי פנים ומעצבי במה ותפאורה. הקורס ייפתח ביום ה``, 15 באפריל 2010, בשעות הערב.

רישום חלל ומרחב הוא כלי עבודה חיוני עבור אדריכלים ומעצבים. חלק חשוב מהיכולת של מעצב לחשוב, לשנות, להתאים ולבחון קשת של רעיונות, מצויה ביכולת שלו להעביר את הרעיונות שבראשו אל הנייר ובדרך זו להמחיש אותם ולבחון אותם. אמנם כיום ניתן ליצור בתוכנות ממוחשבות המחשה נקייה ואסתטית של חלל, אולם אין תחליף ליכולת ולמיומנות של המעצב ליצור סקיצות מהירות כחלק מתהליך הפיתוח, להדגים אפשרויות תכנון נוספות וזוויות שונות תוך כדי פגישה עם לקוח, ולתת ביטוי לשפה האמנותית הייחודית שלו כמעצב.

מתוך הבנה של החשיבות המרובה שיש למיומנות הרישום בעבודה היומיומית של מעצבים, משיק בית הספר נקודת מגוז קורס לאנשי מקצוע העוסקים בתחומים שונים של עיצוב חלל ומרחב ובהם אדריכלים, מעצבי פנים, מעצבי תפאורה ועוד. מטרת הקורס היא להקנות למעצבים מיומנויות רישום מתקדמות, שיהוו עבורם כלי עבודה שימושי, יישומי ויעיל.

הקורס מלמד רישום חלל וקומפוזיציה במרחב על-פי עקרונות של רישום אקדמי- שיטת רישום ייחודית המבוססת על תורת הפרספקטיבה. שיטה זו מקנה מיומנויות רישום מתקדמות, המאפשרות להעביר בצורה מדויקת המחשה של כל מרחב וכל אובייקט.

לפרטים והרשמה:
ניתן ליצור קשר באימייל [email protected] או בטלפון: 050-7330648.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות