פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

קורס רישום אקדמי

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 10
ת. התחלה : 7/4/2010 12:00:00 AM
ימי פעילות : א`
טלפון : 054-5793112
איש קשר : פיודור
איזור : כל הארץ
כתובת : דרך מנחם בגין 25
מחלקה : אמנות ועיצוב - ציור ורישום
תיאור הפעילות

קורס רישום אקדמי בהנחיית פיודור בזובוב
מתקיים בבית הספר ``נקודת מגוז``
הקורס ייפתח בתאריך 4 ביולי (יום א``)

רישום הוא כלי עבודה בסיסי של כל אמן. כדי להגיע לרמת מיומנות גבוהה ברישום, חשוב לזכור שיש הבדל בין מה שאנחנו רואים לבין מה שנדמה לנו שאנחנו רואים. פעמים רבות המוח מתעתע ורישום האובייקט נעשה כמו שנדמה לנו ש``נכון``, ולא בהכרח כמו שהאובייקט נראה באמת, לכן הקניית כלי רישום מקצועיים חייבת לשלב בין התבוננות לבין ידע.

טכניקה המשלבת בין התבוננות לבין ידע, נקראת ``רישום אקדמי``- טכניקת רישום ייחודית ששורשיה ברנסנס, והיא מבוססת על תורת הפרספקטיבה. שיטה זו מקנה מיומנות רישום מתקדמת, שמבוססים לא רק על העתקת האובייקט, אלא על ידע מעמיק של חוקי הרישום והפרספקטיבה. דרך יישום הכלים של רישום אקדמי, תוכלו לרכוש יסודות איתנים, עמוקים ומבוססים של רישום וציור, שיאפשרו לכם לרשום כל רעיון ולהפיח חיים בכל דמות.
לפרטים והרשמה:
ניתן ליצור קשר באימייל [email protected] או בטלפון: 054-5793112
מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק http://www.facebook.com/nekudatmagoz

הקורס כולל 10 מפגשים המתקיימים פעם בשבוע, בשעות הערב. כ- 35 שעות אקדמיות. אין צורך בידע קודם.
על המדריכים

נקודת מגוז הוא בית ספר יחיד מסוגו בארץ ללימוד רישום וציור אקדמי, על פי השיטה האקדמית הרואה בפיתוח יסודות חזקים של רישום, פרספקטיבה ואנטומיה את המפתח להתמחות ולהצטיינות בכל תחומי העיצוב והאמנות. בית הספר ``נקודת מגוז`` מציע קורסי רישום וציור אקדמי וקורסי רישום וציור אנטומיה- למתחילים ולמתקדמים. בנוסף מקיימת ``נקודת מגוז`` תוכנית מכינה ייחודית למעוניינים להתקבל ללימודים גבוהים במקצועות עיצוב, אדריכלות ואנימציה, וקורסים מתקדמים לאנשי מקצוע ובהם: רישום לאנימטורים, רישום למעצבי מוצר, רישום לאדריכלים ומעצבי פנים ורישום למעצבי אופנה.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות