פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

מורה לאורגן בירושלים

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : גמיש
מספר מפגשים : 50
גילאים : לכל הגילאים
טלפון : 054-4280110
איש קשר : פול קינן
איזור : ירושלים והסביבה
מחלקה : מוסיקה ונגינה - פסנתר וקלידים
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 120 ₪ במקום 150 ₪
מורה לאורגן בירושלים
מורה לאורגן בירושלים
מורה לאורגן בירושלים
מורה לאורגן בירושלים
תיאור הפעילות

פול קינן-לימוד אורגן ברצינות.שיעורי נגינה באורגן לכל רמה וגיל בשיטות מתקדמות של ה מאה ה-21.

פול קינן מורה לאורגן וליצירה מוסיקלית.אחד המייסדים של הוראה מוזיקלית בתחום זה בארץ.נגן ויוצר פעיל.שיעורים באורגן ויצירה מוסיקלית בשיטות לימוד יחודיות ומוכחות המניבות תוצאה מקסימלית בזמן מינימלי.
לימוד אורגן ברצינות.מקסימום תוצאות במינימום זמן לימוד! פול קינן מורה למוסיקה נגן וירטואוז וזוכה תחרויות בינלאומיות,לשעבר,מדגים מקלדות אלקטרוניות מטעם חב' YAMAHA בתערוכות כלי נגינה בעולם,בעל תואר " Keyboard Artist " (יפן-1999).בוגר תואר ראשון במוסיקה (פסנתר וקומפוזיציה) אקדמיה ע"ש רובין ןתואר שני פקולטה למוסיקולוגיה האוניברסיטה העברית.מומחה לכלי מקלדת דיגיטליים מעביר שיעורים פרטיים לכל הרמות וגילאים.נגינה,תיאוריה,סולפג',פיתוח יכולת לנגן על פי שמיעה,אילתור חופשי,עיבוד מוסיקלי,יסודות הלחנה והכרת סגנונות מוסיקליים. תכונותיי הפדגוגיות : מקצוענות,כושר ביטוי והבעה גבוה,יכולת הקניית ידע לתלמיד בדרך ציורית,מובנת,קלה,וקצרה.הגישה הפדגוגית שלי מבוססת על יסוד איסטרטגי רחב אופקים וארוך טווח שבמרכזה לא לימוד בצורה מכנית לנגן יצירה כזאת או אחרת,אלא להעניק לתלמיד כלים נכונים על מנת להצמיח בו מוסיקאי עצמאי בעל כושר חשיבה מוסיקלית,יצירתיות וביצוע.
פרטים:054-4280110

*יעוץ והכוונה ברכישת אורגן בחנויות.
על המדריכים

תכונות האישיות : אחריות,רצינות,דייקנות, דבקות במטרה,הגינות,איכפתיות מהזולת,חוש הומור ונחמדות
התכונות הפדגוגיות: מקצוענות,כושר ביטוי והבעה גבוה,יכולת הקניית ידע לתלמיד בדרך ציורית,מובנת,קלה,וקצרה.הגישה הפדגוגית שלי מבוססת על יסוד איסטרטגי רחב וארוך טווח שבמרכזה לא רק ללמד בצורה מכנית לנגן יצירה כזאת או אחרת,אלא להעניק לתלמיד כלים נכונים על מנת להצמיח בו מוסיקאי עצמאי בעל כושר חשיבה מוסיקלית,יצירתית ובנוסף יכולת ביצועית.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות