פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

שבת של תבונה ואהבה בהנחיית מיכ

זמן פעילות שבועי : סוף שבוע
זמן פעילות יומי : כל היום
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 7/16/2011 12:00:00 AM
ימי פעילות : שבת
טלפון : 052-3236877
איש קשר : בתיה
איזור : חיפה והקריות
כתובת : טודיו לפלדנקרייז רחוב בית אל 2
מחלקה : התפתחות אישית - מודעות עצמית
תיאור הפעילות

אם נתבונן לעומק, בפשטות וצניעות בחיינו האישיים, הפרטיים והציבוריים כל מה שנוכל לראות הינה רשת עשירה, מגוונת ותמיד חדשה ומפתיעה - של קשרים והקשרים, סיבות, נסיבות ותוצאות.
החיים עצמם יכולים להתקיים רק בתוך הקשר, תמיכה ואינטראקציה. שום דבר חי אינו יכול להתקיים במבודד ומנותק מסביבה תומכת. כך, בפשטות וישירות ניתן להבין את קביעתו של הבודהא כי העולם הוא ריק. העולם ריק לא משום שהוא איננו קיים, אלא משום שאין בו דבר שהוא לגמרי אני, לחלוטין שלי, לנצח בשליטתי.
גם בעיצומם של חיים עשירים ועסוקים, וודאי בזמן תרגול מדיטציה, ברגעי חסד אנו יודעים שהעולם הוא ריק. ברגעים בהם אמת זו נוגעת בנו נגיעה רכה וברורה, אנו חשים איך הלב מתרחב, נפתח ומתמלא חמלה, כבוד ואהבה. אנו רואים איך הכל תלוי בהקשר, איך אנו קיימים רק תודות למה שתומך בנו ומאפשר את קיומנו, ועל כך אנו אסירי תודה. אנו רואים גם כיצד בכל רגע ורגע אנו תומכים בחיים עצמם ומאפשרים את קיומם. מתוך הבנה זו אנו נמלאים תחושת אחריות, כבוד, שיתוף וחמלה.
אהבה בלתי מותנית ותבונה חסרת ספקות הם שני צדדים של אותו מטבע. הלב המואר הוא לב מלא אהבה.
במהלך השבת נניח יסודות למדיטצית ויפאסנה, נתבונן ונלמד את דרכו של הלב המואר.

מיועד למתרגלים חדשים וותיקים כאחד ואיננו דורש ידע מוקדם.
ההשתתפות מחייבת הרשמה מראש:
לפרטים והרשמה נא לפנות לבתיה [email protected]
על המדריכים

מתרגלת דהרמה מתחילת שנות ה- 90. בהשראת מסורות האי-שניות כמו גם התרוודה, מיכל בילתה תקופות זמן ממושכות בהתבודדות והתבוננות בכתבים הבודהיסטיים המוקדמים (סוטרות הטרוודה) במרכזי דהרמה ומנזרים ברחבי אסיה. בשנים האחרונות מיכל חיה, מתרגלת ולומדת את הדהרמה בוולס. מיכל חולקת את אהבתה לדהרמה ולתרגול עם חברים ברחבי העולם במסגרות מגוונות.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות