פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

בריאות וחולי על פי שפת המוח –

זמן פעילות שבועי : סוף שבוע
זמן פעילות יומי : כל היום
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 10/28/2011 12:00:00 AM
ימי פעילות : ו`
טלפון : 054-5602240
איש קשר : רותי יפה
איזור : כל הארץ
כתובת : בית ריחה פראייר
מחלקה : גוף ונפש - רפואה משלימה
מחיר לגולשי הומלס 180 ₪
תיאור הפעילות

מדוע אני מרגיש לא טוב?, מדוע מופיע אצלי סימפטום מסוים ולא אחר?, כמה זמן ייקח עד שאבריא?, מדוע אני מדוכדך?, למה דווקא אני? למה דווקא עכשיו?


ב-28 באוקטובר 2011 בין 9:30 – 15:00, בקיבוץ יקום, באודיטוריום ע"ש ריחה פראייר
בואו לשמוע תובנות פורצות דרך על מחלות וריפוי המבוססות על מחקרים חדשניים העוסקים בקשר המוכח והקסום שבין מוח-גוף-רגש-סביבה
180 ₪ www.nessia-laniado.com


על בסיס התובנות שנצברו בשנים האחרונות, יש היום הבנה חדשה על מה זו מחלה ומה זו בריאות: מחלה היא לא תקלה, לא טעות של הטבע ולא חוסר מזל, אלא החלק הגלוי של תכנית ביולוגית ספציפית שהתחילה לפני שהסימפטומים נגלו. כל תכנית ביולוגית מפעילה מערכת מסוימת שהמוח עורר, לפי האישיות של כל בן אדם, כדי להתמודד מול מצב משברי.


מודל 99 הנוירונים של נסיה לניאדו מחבר בין מידע מתחומים שונים כגון: ביולוגיה, פיזיקה, מדעי המוח, רפואה, פסיכולוגיה, וגנטיקה ומספק כלים שימושיים לכל אדם לעזור לעצמו, למשפחתו ואפילו לחיית המחמד שלו.


במפגש, תספר נסיה על העקרונות החדשניים של חולי ובריאות בשפה פשוטה ומובנת בשילוב דוגמאות יישומיות מחיי היום יום שלנו. ידע זה משחרר מחרדות, חוסר אונים, והתלבטויות אותם אנו חווים כאשר אנחנו מרגישים לא טוב. כמו כן, תורם לדיוק וייעול תהליך טיפולי כל שהוא.

המפגש מיועד לכל אדם המעוניין לדעת איך לנהל את בריאותו ובריאות משפחתו וכל מי שעוסק ברפואה, פרא-רפואה, פסיכולוגיה, אימון אישי או שיטה טיפולית אחרת
על המדריכים

נסיה לניאדו מטפלת בחסד, פרסמה מעל ל-40 ספרים בתחום התזונה והבריאות, אישה מדהימה שמביאה בשורה מרתקת, בנושא בריאות וחולי. עוד על נסיה לניאדו ב-
http://nessia-laniado.com/index.php/about-nessia-laniado.html

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות