פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

לימודי רוסית מדוברת למתחילים

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : גמיש
מספר מפגשים : 20
טלפון : 054-5728474
איזור : כל הארץ
כתובת : הרצליה,תלאביב
מחלקה : לימוד שפות - רוסית
מחיר לגולשי הומלס 70 ₪
תיאור הפעילות

,www.russ4u.co.il ,הנחה כפולה ללימודי רוסית
רוסית בהנאה עד הבית,עד העסק עם מורה פרטי נסיון ויתר מי20שנה,
שוק המסחר ברוסיה מפותח במיוחד ובשנים האחרונות התפתח במגוון מוצרים ושירותים דבר המושך אותנו להשתלב במסחר ברוסיה. אך הקושי הקיים הינו התקשורת בנינו לבין העם הרוסי ולכן אנשי עסקים רבים רוצים ללמוד את התרבות תיאור קצר של העסק:
שוק המסחר ברוסיה מפותח במיוחד ובשנים האחרונות התפתח במגוון מוצרים ושירותים דבר המושך אותנו להשתלב במסחר ברוסיה. אך הקושי הקיים הינו התקשורת בנינו לבין העם הרוסי ולכן אנשי עסקים רבים רוצים להביו,ליקרא,לדבר ועד...ברוסית יחד עם מורה פרטי אינסה בריסקמן!

תודה על הצתרפות!
ללמוד רוסית עם מורה מוסמכת מקצועית בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה.
מתאים לכל הגילאים ולכל הרמות
לימודים בשיטה חדשנית ומתקדמת שתאפשר לכם לרכוש את הידע במהירות ובהנאה:רוסית מדוברת,רוסית למתחילים,רוסית עסקית,רוסית אנטנסיבי!!!
צרו קשר וקבלו פרטים נוספים אודות הקורס ברוסית:0545728474תל אביב,שפיים,רעננה,רמת השרון,נתניה,הוד השרון,הרצליה,כפר שמריהו,כפר סבא,רמת גן.

תגובות רבות של תלמידים רבים--סיגלית:"שיטת הלימוד יוצאת מן הכלל. שיעור של אינסה, והזדמנות לתרגל עם מורה מקצועית וסבלנית,אבירה נעימה שלבית והומור.הופתעתי מקצב ההתקדמות שלי ומכמה אני מחכה כבר לשיעור הבא. העובדה שאני יכול ללמוד בשיעיור רציני מבלי לצאת מהבית שכנעה אותי להירשם ואני שמח מאד על כך. המון תודה ,למדתי בקייף גם שירים רוסים,פדגמים,אני צואד במוסקבה ונהנאה:אני מדבר בשפה רוסית!

על המדריכים

היום שפה רוסית אחד של השפה הפופולארית האוהבת ביותר בישראל לא צריך לקרוא הרבה סטטיסטיקות, אנו שומעים את השפה הרוסית בכל פינה, אנו מחיכים ופיתום מדברים ברוסית: -"-קק דלה?"חורושו" ,ו, איך זה קרה?. מתי ומדוע ו למה בישראל התחילו ללמוד את השפה הרוסית!? ב 1754שנה בן אדם שידע שפות רבות, אמר :" הידע ספרדית אתה יכול לדבר עם אלוהים, הידע שפה צרפתית עם ידיד, כיעדה גרמנית, עם האויב, כיעדה איטלקית עם אישה יפה אבל אם הוא ידע רוסית, הוא היה מבין הכל **כיברוסית הוא יכול לדבר עם כולם, *** בשפה הרוסית ישנות יופי של ספרדית, יצירות של צרפתית, ,עדינות של איטלקי, עושר ואושר של יוונית ולטינית!"***
רומנטיקנים מטיילים,הרפתקנים ,סקרנים, אנשי עסקים, , אוהבי רוסית, סבים וסבתות-בואו לשמור על השפה הרוסית! לא רחוק נימצת מורה ברוסית אינסה בריסקמן, אני אוהבת, רוסית, עברית ... ויש לי 20 שנות ניסיון הוראה, אני מלמדת בהנאה באהבה גדולה לתלמידי הישראלי, זה ל פשוט?! רק מורה מוסמך שמכירה את שיטות ההוראה יכולה ללמד,

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות