פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

שיעורים פרטיים בלשון

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : גמיש
גילאים : לכל הגילאים
ימי פעילות : גמיש
טלפון : 050-7252016
איש קשר : מרים אשל
איזור : השרון והסביבה
כתובת : השביט 7 רעננה
מחלקה : לימוד שפות - עברית
מחיר לגולשי הומלס 100 ₪
יחס אישי לכל תלמיד
המורה שתוביל אותך להצלחה
לימודים בראש אחר
תיאור הפעילות

מלמדת את כל הגילאים ואת כל הרמות. מורה מצוינת ללשון, תנ"ך, ספרות, היסטוריה ומקצועות עתירי מלל.
עובדת גם על רכישת אסטרטגיות למידה לתלמידים בעלי לקויות למידה ובעלי הפרעות קשב וריכוז. דגש על ייעול כתיבה וקריאה, שיטות ארגון למידה למבחנים, שאילת שאלות ועיבוד טקסטים. יחס אישי ומתאים אשר כולל צורת לימוד ייחודית. עבודה עם הרבה סבלנות תוך מתן דגש רב להקניית מיומנויות למידה שיכלו לעזור לתלמיד בהמשך הדרך. מעוניינת לעזור לכל תלמיד להבין ולהצליח בכוחות עצמו, ולהתאים את אופן הלימוד לצרכים האישיים של התלמיד.
על המדריכים

מורה מצוינת ובעלת ניסיון רב. מגישה לבגרויות בכל המקצועות העתירי מלל, כגון היסטוריה, תנ"ך ספרות, ולשון. מקנה את החומר בשיטות מיוחדות ופרטניות לכל תלמיד ותלמיד. מורה בעלת אורך רוח לתלמידים, מלאה הקשבה ויחס אישי. מתרגלת גם לפסיכומטרי(לקטעים הצורכים כישורים מילוליים והבעה בכתב) ומסייעת לצמצום פערים לימודיים. בעלת ניסיון רב בהגשת תלמידים לקויי למידה לבחינות בהצלחה. מלמדת בבית המורה הנמצא בלב רעננה כמה מאות מטרים מרחוב הראשי של רעננה-אחוזה. מלמדת בבית פרטי בתוך חדר נגיש לתלמיד ומרוחק מגירויים לתלמידים עם בעיות קשב וריכוז. שעות גמישות ביותר ותשלום של 100 שקלים לשעה בלבד! המורה הינה בעלת ניסיון אישי ומקיף, וידע רב. ניתן לקבוע סידרה של שיעורים מראש עם הצבת יעדים ברורים בתחום הביטחון של התלמיד, והבנת החומר בצורה מקיפה. מורה רגישה מאוד לתלמיד ויחס פרטני מובטח מראש!

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות