פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

מדיטציית רייקי וכיוונון

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 1
גילאים : לכל הגילאים
ימי פעילות : ג`
טלפון : 050-4631943
איזור : כל הארץ
כתובת : חשמונאים 99
מחלקה : גוף ונפש - שונות
מחיר לגולשי הומלס דאנה ₪
תיאור הפעילות

הפגישה החודשית מיועדת לכל מי שמעוניין להיפתח לאנרגיית הרייקי, גם לאנשים שעברו קורס רייקי וגם למי שעדיין לא התנסה. הפגישה היא תהליך של טיהור ומדיטציה שבסופו יתבצע כיוונון רייקי. מבחינתי חשוב שכמה שיותר אנשים בתקופה בה אנו חיים יפתחו לאנרגיה וישתמשו בה כדי להיות בריאים יותר.
למה מדיטציית רייקי?
מדיטציית רייקי נועדה להביא את האדם למצב תפיסתי שבו הוא יוכל להיפתח לאנרגיית הרייקי, ולהיות מוכן לכיוונון. בנוסף, הרבה מחקרים מראים שתרגול מדיטציה טוב לבריאות הגוף והנפש.
מה זה כיוונון רייקי?
אם ניקח את התחום הסלולרי כמטאפורה ניתן לומר שכיוונון רייקי הוא אפליקציה שמאפשרת לנו כבני אדם להתחבר לאנרגיה האוניברסלית מכל מקום בכל זמן. זו אפליקציה שמאפשרת לגוף לתפקד בצורה המאוזנת והטובה ביותר. את האפליקציה יכול לתת לכם רק מאסטר רייקי שעושה זאת בטקס מיוחד. האפליקציה מאפשרת לנו כיצורים חיים לתעל את האנרגיה לגופנו ולאחרים.
למה להביא קריסטלים?
מניסיוני ומניסיונם של אחרים קריסטלים עוברים טיהור והתעוררות כאשר הם נמצאים במקום שבו עושים מדיטציה וכיוונון רייקי. הדבר בא לידי ביטוי בכך שהם הופכים שקופים ועוצמתיים יותר לתקופה ארוכה.
למה דאנה?
הפגישה היא על בסיס דאנה. פירוש המילה דאנה היא נדיבות לב. למעשה דאנה היא מערכת יחסים על בסיס רוחני ופתיחות של הלב. המורה נותן את הלימוד ללא תנאי והתלמיד מתרגל נתינה על ידי כך שהוא משלם ככל יכולתו.
הארה: מומלץ לקרוא על אנרגיית הרייקי לפני הפגישה.
על המדריכים

המפגש יתקיים ב"הבית" החשמונאים 99, תל אביב. https://www.facebook.com/habaitclinic?fref=ts
המפגש בהנחייתי, ניצן, מאסטר ריייקי כעשר שנים.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות