.
1. שיפור היכולת לקרוא שדרים לא מילוליים של לקוחות ואנשים.
איך ומתי רצוי להציע ללקוח לסגור את העסקה ?
איך ומתי נדע שההצעה תצליח או תיכשל עפ שדרים לא מילוליים ?
2. עיקרי תורת השכנוע : תהליכי קבלת ההחלטות אצל בני אדם ולקוחות. יישום מסקנות המחקרים בפועל בסדנה.
3. לימוד שיטות שפת גוף המשדרות אמינות.
שפת גוף להקשבה.
שפת גוף לריתוק קהל ובני אדם.
4. טעויות נפוצות של בני אדם עם אנשים או לקוחות הגורמות לחוסר אמינות או אנטגוניזם של אנשים. יישום בפועל כיצד ניתן להימנע מהן.
5. לימוד ויישום טכניקה פסיכולוגית להגברת יכולת השכנוע (ללא שימוש בשפת גוף).
6. לימוד ויישום טכניקה מעולם התיאטרון והמשחק להכנסת חיים ורגש לטקסטים בין אישיים או שיווקיים. (מילים שיוצאות מהלב נכנסות אל הלב).
7. היכולת לשלוט בעמדה האישית, בסטטוס האישי (כאריזמה)
א. כ 15 טכניקות מתחום התיאטרון והקולנוע המעלות סטטוס אישי.
ב. כ 20 טכניקות המורידות סטטוס אישי.
8. שיפור היכולת להבין את תנוחות ותנועות הגוף שלנו, של בן/בת שיחנו ושל הלקוח.
.עוד צבי יוגב.
בוגר לימודי משחק ודרמה בתיאטרון הבמה בגבעתיים, בביהס למשחק של
ענת ברזילי, ובתיאטרון חולון.
ליטיגטור במשרד עורכי דין.
מרצה לתורת השכנוע בקריה האקדמית בקרית אונו.
מרצה ליחידות במשרד הביטחון לזיהוי שקרים/שקרנים, ולמוסווים
שביניהם, דרכים להיכנס לדמות.