פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

חוג משחקי תפקידים

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : כל היום
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 9/15/2009 12:00:00 AM
גילאים : לכל הגילאים
ימי פעילות : גמיש
טלפון : 050-7467197
איש קשר : אלדר
איזור : תל אביב והמרכז
כתובת : כל הארץ
מחלקה : משחקים ותחביבים - שונות
מחיר לגולשי הומלס הנחה מיוחדת על הזמנת חוג פרטי ₪
תיאור הפעילות

משחקי תפקידים – מה זה בכלל?

משחק תפקידים הוא משחק המתרחש בדמיון. למעשה מדובר בסיפור אלא שבמקום שהסיפור יגיע אלינו מוכן ואנו רק שומעים, קוראים או צופים בו, במשחק תפקידים אנחנו גיבורי הסיפור, ואנחנו קובעים איך הוא יתרחש.

מהם משחקי תפקידים “שולחניים” ומהם משחקי תפקידים “חיים”?
משחקי תפקידים שולחניים מתרחשים, כמו שיכולתם לנחש, ליד שולחן. הם מורכבים מקבוצה קטנה (בין 4-12) וממנחה, בדרך כלל אחד, ובהם כל אחד מהמשתתפים מספר לאחרים מה עושה הדמות שלו. במשחקי תפקידים חיים השחקנים מגלמים בגופם את הדמויות, והקבוצות נוטות להיות גדולות יותר, עם יותר מארגני משחק.

משחקי תפקידים שולחניים
במשחקי תפקידים שולחניים, בראש המשחק נמצא המנחה. המנחה בדרך כלל אחראי לכתוב את הסיפור, ולשרטט את העולם שבו הוא מתרחש. שאר השחקנים מגלמים את הדמויות הראשיות בסיפור (את דמויות המשנה מגלם המנחה). לכל שחקן יש דמות משלו, שהוא יוצר, והוא שולט במעשיה ובהחלטותיה. השחקן למעשה הופך להיות הדמות למשך המשחק, רואה את העולם דרך עיניה ומתאר את פעולותיה.

משחקי תפקידים חיים
שחקן במשחק תפקידים חי מגלם את הדמות שלו בגופו. השחקן לא מתאר את פעולותיו למנחה או לקבוצה אלא עושה מה שהדמות שלו הייתה עושה, בין אם זה לנאום בפני קהל, להילחם באויב או לפרוץ תיבה. תפקידו של מארגן המשחק הוא לנסות ולהציב בפני השחקן עולם שלם ומורכב. לדוגמה, מארגני המשחק יכולים להציב בשטח תיבות אמיתיות שהשחקנים יוכלו “לפרוץ”.

אנחנו בחוג משלבים משחקים שולחניים וחיים גם יחד, מה שלא עושים בשום חברה אחרת.

**ההסבר נלקח מ“העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל“
על המדריכים

ונטרו מעבירים חוגי משחקי תפקידים במקומות שונים בארץ, ואתם כמובן מוזמנים להגיע ולהתרשם. החוגים שלנו משלבים משחקי שולחן ומשחקים חיים וכוללים מערכות משחק שונות ומגוונות. את החוגים מדריכים רק המנחים הטובים ביותר והם נבחרים בקפידה.

טווח הגילאים לחוגים הוא מגיל 4 ומעלה. לגילאי גן החוגים מתבצעים כשעת סיפור ומשחק לגילאי בי“ס ותיכון מועברים החוגים הרגילים שכוללים משחקים שולחניים וחיים בעולמות מערכה שונים ולמבוגרים מועברות הרפתקאות תככים, מזימות וחקירה.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות