פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

KIDS FIT

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : אחה"צ
מספר מפגשים : 1
טלפון : 03-7411806
איש קשר : דורון
איזור : כל הארץ
כתובת : מרכז רב ספורט צפון תל אביב
מחלקה : ילדים וגיל הרך - שונות
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 180 ₪ במקום 200 ₪
תיאור הפעילות

התוכנית מורכבת מאימון גופני לצד ליווי של אנשי מקצוע רלוונטיים :

ספורט לילדים – אימון גופני במפגש עד שני מפגשים בשבוע. המפגשים מועברים על ידי מאמן כושר אישי מוסמך עם התמחות פדיאטרית. אימון גופני יתבצע בחדר כושר, בסטודיו ומחוץ למכון. האימונים יתבצעו באווירה כייפית מותאמת לילדים תוך שילוב משחקים אקטיביים, טכניקות של אומנויות לחימה,יוגה, פילאטיס ומכשירי כושר שונים.הילדים יפתחו סיבולת אירובית, אנאירובית, איזון , יציבה נכונה ושיווי משקל תוך עבודה על גיוס ופיתוח יחידות מוטוריות שונות .

ליווי דיאטנית-פגישות מעקב אורחות חיים והקניית הרגלי אכילה בריאים. המפגשים יארחו עם דיאטנים מומחים בתזונת ילדים אחת לחודש.

ליווי רופא מומחה ספורט לילדים- עם הצטרפותו לתוכנית יעבור הילד אבחון ואישור השתתפות רפואי בפעילות הספורטיבית. ליווי שוטף של רופא כל השנה.

מפגש עם פיזיולוג של המאמץ- עם הצטרפות לתוכנית תיערך פגישת היכרות ואבחון אורחות חיים עם פיזיולוג של המאמץ. ליווי שוטף ופיקוח מקצועי כל השנה.

איך מצטרפים ל Kids fit, ספורט לילדים? המפגשים מתקיימים בימי ד`` ו א`` בשעות 16:00-17:15 הקבוצה מתאימה לילדים בגילאי 8-12, כיתות ג``-ו`` לפרטים ניתן לפנות לטלי אלדר
בטל``- 03-741-1806 054-4367-663או באמצעות עמוד יצירת קשר באתר www.pro-fit.co.il
על המדריכים

מנהלת מקצועית - טלי אלדר פיזיולוגית ומומחית לאימוני כושר אישי

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות