פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

סדנת פחד קהל וחרדה חברתית (בשיתוף הפסיכולוגית ד"ר יעל שלזינגר)

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 12/7/2010 12:00:00 AM
ימי פעילות : ב`
טלפון : 077-8200201
איש קשר : גיא יריב
איזור : כל הארץ
כתובת : רח`` ביאליק 153 מתחם הבורסה ליהלומים
מחלקה : תקשורת ובמה - דרמה ומשחק
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 280 ₪ במקום 300 ₪
גיא יריב
תיאור הפעילות

סדנה ראשונה מסוגה המשלבת מיומנויות דיבור מול קהל עם טכניקות התגברות על פחד קהל מתחום הפסיכולוגיה הקוגניטיבית התנהגותית (CBT). במהלך הסדנה נלמד להרגיש יותר בנוח עם דיבור מול קהל בעזרת תמיכה מהקהל (כלומר, משאר המשתתפים), בעזרת התגברות על הימנעות, ובמיוחד בעזרת טכניקות קוגניטיביות לצמצום הביקורת-העצמית השלילית שמאפיינת אנשים הסובלים מפחד קהל.

הערה: הסדנה, בהיותה חד-פעמית, אינה תחליף לקורס המלא לדיבור מול קהל. הסדנא משלימה את הקורס מיועדת גם לאנשים הנמצאים בטיפול מכל סוג שהוא וצריכים תיגבור בטיפול בחרדת קהל.

על המדריכים


ד"ר יעל שלזינגר, פסיכולוגית קלינית
גיא יריב - מרצה לדיבור מול קהל, מייסד ומנכ"ל מכון הייעוץ `מעל הממוצע בע"מ`` לשעבר מרצה לרטוריקה בבית הספר למשפטים במכללת נתניה ובחוג למדה"ת במכללה למינהל, ומנחה מועדון הדיבייט של אוניברסיטת תל-אביב. לפני כן היה סמנכ"ל שיווק בסטארט-אפ ``סנסקריט מערכות`` ולימד את אמנות המכירה בסוכנויות ביטוח וחברות טלמרקטינג, וכן למד כלכלה במסגרת תוכנית המצטיינים של אוניברסיטת חיפה.

גיא יריב זכה באליפות ישראל ברטוריקה וכן בתואר הדובר המצטיין בארץ, דורג ראשון באליפות אירופה בדיבייט (פעמיים, במקצה ESL) וכיהן כשופט הראשי באליפות אירופה.
למידע נוסף - www.guyariv.info

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות