פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

מיני קורס מוח אחד - במתנה!

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : אחה"צ
מספר מפגשים : 3
גילאים : בוגרים
ימי פעילות : ד`
טלפון : 050-4644641
איש קשר : יעל
איזור : כל הארץ
כתובת : משה שרת
מחלקה : גוף ונפש - רפואה משלימה
תיאור הפעילות

סדרה של שלושה! מפגשי מתנה מרתקים בני 4 שעות כל אחד, המעניקים לכל משתתף תובנות יוצאות דופן ומדויקות להפליא על הנושאים המטרידים אותו.

סדנת המתנה היא למעשה מיני-קורס בשיטת הטיפול המופלאה מוח אחד:
משתתפי הסדנה יזכו בכלי המופלא של בדיקות שריר המאפשר תקשורת עם תכני תת המודע, ילמדו את אופן השימוש בברומטר ההתנהגותי, וייהנו מהליך טיפולי לשחרור טראומות מהעבר וליצירת עתיד חיובי.
כמו כן מעניקה הסדנה כלים אפקטיביים לאיזון גופנפש ושיפור יכולות מוחיות.

מחיר סמלי: 60 ₪ למפגש
מספר המקומות מוגבל – חובה להירשם מראש!
050-4644641 [email protected]

עוד על סדנאות המתנה שלנו: http://www.hagshama.net/a.asp?p=15195

עוד על שיטת מוח אחד: http://www.hagshama.net/a.asp?p=27537
על המדריכים

מרכז הגשמה והוויה הוקם על-ידי יעל ישראלוב, ששמה לעצמה מטרה לחלוק את הידע הרב שצברה בתחום הריפוי ההוליסטי עם אנשים רבים ככל האפשר, ובדרך זו להעצים את כישוריהם ויכולותיהם.

יעל ישראלוב היא בוגרת החוג לכלכלה באוניברסיטת תל-אביב. לאחר שנים רבות של יזמות וניהול עסקים, מצאה יעל את ייעודה האמיתי: ריפוי הוליסטי.

יעל היא מורה ומדריכה מוסמכת בשיטת מוח אחד מטעם יוצרי השיטה Three in One concept California, מטפלת ומורה לביואורגונומי, וכן מטפלת במגוון שיטות נוספות לרבות רייקי, E.F.T, הילינג, קינסיולוגיה לימודית, תרגילי מוח, דמיון מודרך, פרחי באך, ארומתרפיה, מודעות, תזונה וצמחי מרפא.

לאחר 17 שנים ומאות מטופלים שחייהם השתנו מקצה לקצה, מתמקדת יעל בהכשרת הדור הבא של המטפלים בארץ, בהוראת השיטות מוח אחד וביואורגונומי ובהעברת קורסים ייעודיים לטיפול בלקויות למידה, הפרעות קשב וריכוז והפרעות התנהגות, כמו גם קורסים להכשרת מטפלים בפסיכותרפיה רוחנית רב-תחומית.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות