פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

לידה מחדש

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 1
ת. התחלה : 2/4/2010 12:00:00 AM
גילאים : בוגרים
ימי פעילות : ה`
טלפון : 052-5087788
איש קשר : אדוה ברנפלד
איזור : כל הארץ
כתובת : לילינבלום 19
מחלקה : גוף ונפש - פיתוח מיומנויות אישיות
מרכז אדוה
תיאור הפעילות

שנת 2010 מביאה עימה תדרים של לידה מחדש וטרנספורמציה רגשית. יותר ויותר אנשים נפרדים מתדרי הצמצום ומתחברים אל תדרי שפע והתרחבות. זהו שלב של ``לידה מחדש`` בו אנו לומדים לחוות את החיים מתוך עוצמה אישית, ביטחון קיומי וחיבור לרגש האותנטי ולתפקיד הנשמתי. תהליך זה הוא ביטוי ליכולת האנרגטית המתעצמת לחיות חיים אותנטיים, לא מתוך קיבעונות ופרדיגמות העבר, אלא מתוך הבשלה של ``אני`` חדש, הפועל בסקרנות, בחופשיות ובביטחון אל מול ההזדמנויות והאתגרים שהחיים מזמנים.

בתאריך 4 בפברואר 2010 (יום ה``) בשעה 19:00, תתקיים ב``מרכז אדוה`` הרצאה בנושא ``לידה מחדש``. ההרצאה תעסוק בתדרים הבריאתיים שמלווים את שנת 2010, בתהליכי הלידה מחדש שרבים מאיתנו חווים ומהם הכלים הנשמתיים והרגשיים שלהם אנו זקוקים על מנת להשלים טרנספורמציה זו.

ההרצאה בתשלום סמלי של 25 ₪ בלבד והיא פתוחה לקהל הרחב ולכל מי שמתעניין בתהליכי התפתחות תודעה ובשינויים הבריאתיים המתקיימים בתקופה זו בעולמנו ובחיינו. את ההרצאה תעביר אדוה ברנפלד, מפתחת שיטת ``כוח התודעה`` להתפתחות תודעתית.

להרשמה ולפרטים נוספים ניתן לפנות במייל [email protected] או בטלפון 052-5087788.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות