פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

ערב מבוא בחכמת הקבלה ככלי להתפתחות אישית

זמן פעילות שבועי : גמיש
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 10
ת. התחלה : 7/15/2010 12:00:00 AM
גילאים : צעירים
ימי פעילות : ה`
איזור : כל הארץ
כתובת : ביס אחד העם החדש, שכונת אם המושבות פתח תקוה
מחלקה : אופקים רחבים - יהדות וקבלה
מחיר לגולשי הומלס 000 ₪
תיאור הפעילות

אם מנקרת בך השאלה מה הטעם בחיים? או מה המטרה של העולם הזה? אם נמאס לך מהשקר הכללי, אם מכרסם בך מבפנים הרצון והצורך להגיע לאמת, להצליח לאהוב בלי תנאים ולעלות אל מעל לעצמך...

אנחנו מיישמים ומציעים לך שיטה, שבעזרתה יכול כל אדם לפתח יכולות חדשות, עוצמה ושלמות פנימית. בתהליך זה מוציא האדם את עצמו ממרכז המציאות שלו ובמקום זה שם במרכז את הבורא ואת שאר הנשמות והוא עצמו הופך למקור של אהבה, שפע ותענוג בעבורם.
התהליך כולו הוא תהליך פנימי, שקורה מבלי לפגוע בחיי היום יום שלנו. אצלנו אין רב או גורו, אנחנו לא עושים מדיטציות ולא מתעסקים בחזרה בתשובה, בייעוץ לזוגיות או לפרנסה, במיסטיקה, אסטרולוגיה, טקסים, פילוסופיות, דתות וכו``.

כחלק מהשיטה אנו נעזרים בספרי הדרכה שכתבו אנשים אשר השיגו ויישמו את התהליך הזה עד שלמותו. הספרים העיקריים בהם אנו משתמשים הם ספריהם של המקובלים: יהודה הלוי אשלג – בעל הסולם, ובנו – ברוך שלום הלוי אשלג.

עם זאת, עיקר הלימוד קורה באמת בתוכנו, כאשר אנו לומדים איך להתעלות מעל עצמנו כל פעם מחדש על מנת לבצע את התהליך הזה. אנו לומדים להתחבר לנשמה שלנו, לפתח אותה ולחבר אותה עם הבורא, זאת אומרת להתחבר למקוריות הפנימית שלנו ולחבר אותה למקור הכל, כמו שכתוב נשמת אדם תלמדנו.
הנכם מוזמנים למפגש מבוא שיתקיים ביום חמישי, 15 ביולי 2010, בשעה 20:30, בתיכון אחד העם החדש, שכונת אם המושבות, רחוב זכרון יעקב 52 פת.

כל מפגשי הלימוד מתקיימים ללא תשלום.

חניה במקום.

לשאלות ופרטים נוספים ניתן לפנות לציון בטל`` 052-6838044
או במייל [email protected]

על המדריכים

מי אנחנו?

קבוצת חברים וחברות שלומדים ביחד ובשוויון מוחלט, כל אחד מאיתנו עושה כמיטב יכולתו לסייע לכל אחד מהחברים ולקבוצה ככלל להעצים את התהליך הפנימי. אנחנו בעלי תחומי עיסוק, מצב כלכלי והשכלה מכל גווני הקשת.

אנחנו מאמינים שמטרת העולם הזה והחיים שלנו בו היא לאפשר לכל אדם לעלות מעל עצמו ולהפוך למעיין מתגבר של נתינה ואהבה ובכך להתאחד עם הבורא והבריאה ולחוות אותם בשלמות.

אנחנו רוצים לשתף אחרים בידע, בניסיון ובתהליך הרוחני כך שאחרי תקופת לימוד קצרה יוכלו להצטרף אלינו כשווים בין שווים.


האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות