פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

קורס האזנה למוסיקה

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 20
גילאים : לכל הגילאים
ימי פעילות : ה`
טלפון : 052-2789143
איש קשר : דורון
איזור : תל אביב והמרכז
כתובת : דיזנגוף 98
מחלקה : מוסיקה ונגינה - שונות
מחיר לגולשי הומלס 100 ₪
תיאור הפעילות

רוצים לדעת את ההבדל בין היפ-הופ לבי-בופ? בין סמבה לסלסה? בין רוק כבד למטאל? רוצים ללמוד לאהוב ג``אז? לדעת מה זה בלוז? רוצים להיפתח ולהרחיב את הסגנונות המוסיקליים שלכם? להבין את המוסיקה של פעם ולדעת מה מתרחש היום?

קורס האזנה למוסיקה בהנחייתו של המתופף והמוסיקאי דורון גיאת יספק לכם את כל התשובות והידע, ויזין אתכם בתשוקה חדשה להקשבה למוסיקה. הקורס יתקיים אחת לשבוע באולפן של דורון ברח`` דיזינגוף 75, תל אביב.

דורון, שראה עולם, הופיע וצפה באלפי הופעות, ושולט בספריה של אלפי אלבומים, נתבקש במשך השנים שוב ושוב על ידי אנשים שהיה עבורם מורה דרך מוסיקלי, חברים, קולגות ורבים אחרים, להעביר את הידע שלו באופן מסודר ודידקטי. לשם כך הוא תכנן קורס שסוקר את התפתחות המוסיקה הקלה במאה השנים האחרונות, ובונה את ההבנה והרקע להיווצרותה של המוסיקה בת זמננו, ששורשיה נעוצים אי שם באפריקה וצמיחתה הפורייה בארה"ב. התלמיד למיבין איך סגנונות הפכו לז``אנרים עצמאיים, אשר בתוכם פלגים של תת-סגנונות. ממוסיקת ה-Gospel, הדיקסי-לנד של ניו אורלינס, דרך ה-Swing, ה-Bop, הרוק, אל הפיוז``ן והגראנג``, ה-R&B הרגאיי, ועוד.

הקורס בנוי מסדרה של 20 מפגשים בני שעתיים כל אחד. כל מפגש שם דגש על נושא מסוים המשמש לנקודת המוצא, ומשם יוצא סע אל מגוון סגנונות, והכל דרך הצלילים, המוסיקה. הקורס מובנה על פי סדר הגיוני המעניק למתמידים ידע מוסיקלי שמתרחב ונבנה משיעור לשיעור.
על המדריכים

דורון גיאת ומוסיקאים אורחים. דורון גיאת הינו מוסיקאי פעיל ורב סגנונות, וכמו כן הבעלים של בית ספר לתופים ולמוסיקה. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלו לקבלת פרטים נוספים וצפייה בקטעי וידאו.
http://dorongiatmusic.com ולערוץ שלו ביוטיוב: http://www.youtube.com/user/dorongiat
המדריכים האחרים בקורס הם נגנים, בדר"כ פסנתרנים, אשר ימחישו את הבסיס ההרמוני והמבנים הנלמדים, או שילמדו נושא מסויים בו הם מתמחים. ביניהם המוסיקאי אייל עמיר.
http://dorongiatmusic.com

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות