פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

לומדים לצייר בבית עם DVD

זמן פעילות שבועי : גמיש
זמן פעילות יומי : גמיש
מספר מפגשים : 50
ת. התחלה : 4/14/2011 12:00:00 AM
גילאים : לכל הגילאים
טלפון : 052-3226432
איש קשר : רוני רות פלמר
איזור : תל אביב והמרכז
כתובת : בכל הארץ
מחלקה : אמנות ועיצוב - ציור ורישום
תיאור הפעילות

רוב האנשים חושבים שכדי לצייר צריך כישרון. "שנולדים עם זה"
וזה פשוט לא נכון!
גם אותך אוכל ללמד לצייר בטבעיות ולהוציא תחת ידך יצירות יפהפיות וראויות לתצוגה - ואין לזה שום קשר 'לכישרון'. היכולת לצייר בקלות מבוססת על כמה כללים פשוטים שלא תהיה לך כל בעיה להבין, ועל טכניקות פשוטות שלא יהיה לך שום קושי ללמוד - כשאראה לך איך משתמשים בהן.
כל מה שצריך הן 23 דקות מזמנך ואוכיח לך שזה נכון גם לגביך- אפילו אם מעולם לא החזקת מכחול, אפילו אם מעולם לא ציירת דבר ואפילו אם נדמה לך 'שאין לך את זה' - ואני אעשה את זה בחינם וללא כל התחייבות מצדך.

כל מה שנדרש ממך הוא לרשום שם וכתובת אימייל בתיבה וללחוץ על הכפתור "רוצה ללמוד לצייר", ומייד אשלח לך באימייל סרטון הדרכה בן 23 דקות שבו אנחה אותך בצורה מפורטת, צעד אחר צעד איך לצייר בקלות יצירה יפהפיה שאפשר לתלות על הקיר ולהתגאות בה עוד היום.
על המדריכים

"רוצה לצייר באותן טכניקות פשוטות שהפכו אותי למורה לציור הכי מבוקשת בצפון הארץ?"
בלי חוג, בלי תלות בקצב של מישהו אחר, ואפילו בלי לצאת מהבית.
'לצייר עם רוני רות פלמר' ילמד אותך לצייר שלושה ציורי נוף יפהפיים בטכניקות פשוטות ומהירות שכל אחד יכול ללמוד וליישם אפילו אם נדמה לך שאין לך "כישרון", או ש"מאוחר מדי"<>
בפעם הראשונה יש לך הזדמנות ללמוד מציירת מקצועית איך לתפוס מכחול ולצייר, תוך שעות ספורות, ציורים ברמה שאפשר לתלות על הקיר ולהתפעל מהם

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות