פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

פתוח התחביב של מכוניות סלוט

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : ערב
מספר מפגשים : 12
ת. התחלה : 7/13/2011 12:00:00 AM
ימי פעילות : ד`
טלפון : 050-7566903
איש קשר : ארנסטו ריידס
איזור : באר-שבע והדרום
מחלקה : משחקים ותחביבים - שונות
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 300 ₪ במקום 400 ₪
סקלקסטריק מונטקארלו
המוסכים במסלול שלי
דוגמה של שילדה
תיאור הפעילות

מכוניות סלוט הוא תחביב המבוסס על תחרויות, יופי ומהירות של מכוניות בקני מידה 1:48 ועד 1:24. מכוניות אלו רצות במסלול עם מנחה שמעתיק את הקף המסלול בעזרת חריץ שלא רק נותן את הכיוון למכונית אלה גם מספק חשמל למנוע של המכונית על ידי זוג של פסים או צמות המודבקות לצידי החריץ. שינוי המהירות מתבצע עם בקר מהירות ידני המחובר למסלול. מכוניות הסלוט קיימות מזה כ 100 שנים, כשהמכוניות הראשונות רצו בתוך מסילה, היו בנויות בקני מידה גדול יותר והיו להן מנועים שהופעלו ע"י בנזין בשונה מהיום. המותג הראשון שיצר מכוניות סלוט בתחילת שנות החמישים של המאה העשרים היה סקלקסטריק (Scalextric).
תקופת הזוהר של התחביב הייתה בשנות השישים שבה כמות מסלולי המרוצים של מכוניות הסלוט חלשו כמעט על כל מדינה בעולם. בתקופה זו התארגנו אליפויות בין לאומיות כשהמכוניות המיועדות לתחרויות היו נבנות בשלמותן על ידי המתחרים בעצמם. המתחרים היו בונים אז את השלדות של מכוניות הסלוט וגם את המרכבים שלהן, הרכבת ויצירת המכוניות מתחלקת לשני קטגוריות עיקריות:
הקטגוריה הראשונה היא המכוניות האמיתיות והשנייה היא הקטגוריה שבה רק הדמיון שולט והמכוניות נבנות בכל מיני צורות, אלה היו ה''טינגיס'' האגדיים שעד היום ממשיכים לבנות אותן. אז, חברה יצרנית אמריקאית יצרה מכונית סלוט בעלת שלדה מאפכנית שנקרא על שם החרק המוכר "התיקן" או "לה קוקרצ'ה" שהוא היה השם שקיבל ה''טינגי'' הניפלא הזה ששינה באופן משמעותי את התחביב של מכוניות הסלוט.
לאחר שנות השישים חלה האטה בכמות המתחרים והרבה מועדונים ומסלולים נסגרו, המתחרים נותרו ללא אפשרות להמשיך לשחק ולפתח את התחביב עד שהגיעו שנות ה-90 ובעזרת האלקטרוניקה הדיגיטאלית נבנו מסלולים עם אפשרויות של קפיצה בין הסלוטים, עצירות לתדלוק, מדי הקפות – זמן מדויקים ואז כל התמונה של מכוניות הסלוט השתנה שוב והיום יש תחרויות בין לאומיות של הארגונים השונים הקיימים בעולם המרוצים של מכוניות סלוט. בנוסף, גם היום מתקיימות תחרויות בסגנון ה- "רטרו" כמו שהיו בתקופת הזוהר.
מכוניות סלוט הוא תחביב נהדר מכיוון שהוא מקיף הרבה פעילויות כמו מכאניקה, חשמל, אלקטרוניקה ואומנויות שונות שבסופו של דבר עוזרות לעוסקים בו להעביר שעות של הנאה ויצירתיות. התחביב מומלץ החל מגיל 8 שנים.
על המדריכים

שמי ארנסטו ריידס, אני מתעסק עם תחביב זה מילדותי, אני מחפש לפתח את מכוניות סלוט בארץ עם הקמה של מועדון ראשון לסקלקסטריק בישראל, אני גם מוכן לעזור לכל יוזם המאמין בפעילות זו עם הקמת המועדון. בבקשה תגלשו באתר:
www.slotcar-israel.com
וצרו קשר לכל עזרה. [email protected]
החוג שאני רוצה להתחיל הוא מוגבל למספר קטן של אנשים כי הלימוד ייתבצע במסלול הביתי שלי, תסתכלו ב"המסלול שלי" באתר. אני מבטיח כיף והרבה פעילות לכל המשתתפים, תתחילו משהו שיהיה קשה להיפרד ממנו וילווה אותכם כול החיים.
בחוג תלמדו לא רק כל העקרונות של מכוניות סלוט אלה גם כול הקשור עם קישוט המסלול הכולל הרבה נושאים אומנותיים ויצירתיים שיוסיפו הרבע עיניין ביום יום שלכם. גלשו באתר בדפים של דיורמה.
נתראה בסלוט!!

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות