פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

אושו אינטנסיב

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
טלפון : 052-5999757
איש קשר : נועה / אנוראטי
איזור : באר-שבע והדרום
כתובת : שיטים, כביש 40
מחלקה : גוף ונפש - מדיטציה וויפאסנה
מחיר לגולשי הומלס 123,456 ₪
תיאור הפעילות

מחקרים מדעיים מוכיחים, כי מדיטציה טובה לבריאות, היא מרגיעה, משקיטה את השכל החושב ומשחררת את הגוף.
המדיטציות האקטיביות של אושו מותאמות במיוחד לאדם המודרני, החושב באופן אוטומטי. הן עובדות בתחילה על הגוף הפיזי העוצר בתוכו את כל האנרגיות המודחקות. כעסים, פחדים, כמיהות, מיניות, שמחה, בכי, צחוק ועוד ועוד, אשר לא באים לידי ביטוי מלא בחיי היום יום שלנו מגיל צעיר מאד. ועל כן, כשהאדם מנסה לשבת בשקט למדיטציה, הראש מתחיל לעבוד באופן מיידי ולא נותן לשקוט. פעילויות אקטיביות מוגדרות, עוזרות לשחרר את החסימות האנרגטיות הללו ומתאפשרת התחברות אל השקט
מדיטציה היא טכניקה בה האדם מצליח לרדת אל מתחת לרובדי הרעש הפנימי. דעות, מחשבות, שפיטות והזדהות שיש לאדם עם הגורמים החיצוניים מסיטים למעשה את תשומת הלב מהפנים. רובד השקט והנוכחות הוא רובד ממנו מגיעים אל המרכז, אל האמיתי שבנו. המדיטציה מאפשרת זאת ומביאה אל מה שקרוי נירוונה, הברכה שבלהיות, פשוט להיות.
על המדריכים

מחנה מדיטציות אושו, הוא ארוע המתקיים בכל רחבי העולם, בו המשתתפים מוזמנים לחוות באופן פעיל את איכות המדיטציות האקטיביות, אשר המורה אושו הביא לעולם. המדיטציות האקטיביות מותאמות לאדם המודרני, החושב, ועוזרות להביא את החוויה באופן מיידי. זהו סופ"ש שכולו מדיטציות והזדמנות מעולה לבוא ללמוד ולתרגל.

שרדהה
"כשהלב נכון בעד ונגד נשכחים". (אושו)
מנחה קבוצות תרפיה ומדיטציה מדריך ויועץ (גשטאלט) ומטפל בנשימה ביו-אנרגטית (Pulsation).
בעל תואר ראשון בתקשורת ופסיכולוגיה בחינוך,יועץ ארגוני בחברות וארגונים.
ממקימי אשרם במדבר וכיום מנהל את אשרם במדבר - "אהלן אהלן הפקות בע"מ".

שרדהה מזמין כל אחד ואחת מכם לבוא לאחת מהסדנאות העמוקות והטיפולית אך גם המשעשעות, בהשראת משנתו הצבעונית של אושו ועבודתו האישית. בואו לאפשר לעצמכם תהליך עוצמתי; לגלות את האמון שבכם, שמסתתר מאחורי הפחד, את האהבה שמסתתרת מאחורי השפיטה, ואת הקלילות שמסתתרת מאחורי השליטה. לפרטים על הסדנאות של שרדהה

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות