פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

שיעורים לספרדית למבקשי עזרכות

זמן פעילות שבועי : כל השבוע
זמן פעילות יומי : גמיש
טלפון : 052-7762822
איש קשר : David Wapner
איזור : באר-שבע והדרום
מחלקה : לימוד שפות - ספרדית
מחיר מיוחד לגולשי הומלס 80 ₪ במקום 100 ₪
תיאור הפעילות

אתה זכאי לקבלת העזרחות הספרדית?
שמי דוד ופנר, אני סופר ארגנטינאי ידוע מוכן לעזור לך להכין את הבחינות הנדרשות על ידי משרד הוץ של ספרד. עם אתה מעוניין לחווית לימודים אישית, המוקדשת אך ורק לך, אנא בבקשה תצור קשר איתי, לא חשוב איפו את/ה גר/ה:

תודה רבה
על המדריכים

דוד Wapner (בואנוס איירס, ארגנטינה, 28 בדצמבר, 1957) הוא משורר, סופר ומוזיקאי ארגנטינאי, מחבר ספרי שירה וסיפורת, רבים מהם ילדים. הוא פרסם ספר שיריו הראשון, "Bulu-Bulu" היבשתית 1987 ספרים, ואילו ספרו הראשון של סיפורים לילדים כי "גרדל אחרים" יצא לאור בשנת 1989 על ידי הוצאת הספרים ליברוס דל Quirquincho. בין השנים 1995 ו -2006 ערך את גיליון Extremaficción ספרותי (נכון ל 1998, E Extemaficción). מאז 1998 חיים בישראל, שם הוא היגר עם אשתו, אמנית חזותית אנה Camusso, המתמודד בעבודות מולטימדיה עריכה משותפת, אנימציה קצרים ו books.3 מאי 4 ספרים של ילדיו זכו בפרס שש פעמים "הבהרה של Alija" (ארגנטינה IBBY) 6 7 8 בנוסף קבלת הפרס "הטוב ביותר" מבנק ספר ונצואלה (IBBY של ונצואלה.
"Wapner הוא סופר שעבודתם לשלם על שטח פואטי ניסיוני קלה פקדה על ידי מחברים אחרים של ספרות הילדים של ארגנטינה, וכל קריאת טקסטים אומר חוויה שונה עבור הקורא הצעיר."

במאמר ויקיפדיה בספרדית:
https://es.wikipedia.org/wiki/David_Wapner

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות