פרסום מודעה add_circle_outline person_outline לאיזור האישי person_outline

סיפור הנפש סיפור הנשמה

זמן פעילות שבועי : אמצע שבוע
זמן פעילות יומי : אחה"צ
מספר מפגשים : 28
ת. התחלה : 2/5/2009 12:00:00 AM
טלפון : 050-9007155
איש קשר : שרית
איזור : כל הארץ
כתובת : יצחק שדה 32
מחלקה : גוף ונפש - פיתוח מיומנויות אישיות
מחיר לגולשי הומלס 4,000 ₪
סיפור הנפש
סיפור הנשמה
קורות חיים
תיאור הפעילות

סיפור הנפש – סיפור הנשמה
קורס שנתי 2009
מנחת הקורס: עמליה עפרת
הקורס יעסוק בחיים כמסע חניכה. לאורך חיינו אנו עוברים תחנות שונות מלידה עד מוות. לכל תחנה יש משמעות בהתפתחותנו לקראת השתלמות והשלמה.
התפתחות זו נעשית לאורך תוואי ארכיטיפי בעל הגיון. ישנם אפיונים ללידה ולתקופת התינוקוּת, אפיונים אחרים לילדוּת, להתבגרות, לבגרות, לזקנה ולמוות. בכל תקופה וגיל קורים אירועים בעלי משמעות נפשית ורוחית. השיניים צומחות בגיל מסוים כך, בתקופות גיל מסוימות, נולדת התודעה, ונולדים גם רגש הבושה, האשמה וכדומה.
מטרת הקורס לעסוק באותם אירועים מכוננים, המטביעים את חותמם בנפש. אל האירועים האלה נתחבר באמצעות טקסטים מן המיתולוגיה ומכתבים מקודשים של עמים שונים. כמו כן נעזר גם בטקסטים מודרניים.
במהלך הקורס תתגלה מפת המסע, שמחד גיסא היא קולקטיבית ועל-אישית, וסובייקטיבית מאידך. כל נקודה על-פני מפה זו מהווה אתגר נפשי ואתגר נשמתי עבור האדם החווה אותה. כלומר, אנו נבין את החוויות המפעילות מנעד רגשי הפועם בתוכנו והיוצר את הזהות הנפשית שלנו. ננסה גם להבין את הדיבור הנשמתי, דיבור המשקיף כעד אילם על הדראמה הנפשית. לחוויות אותן חווה הנפש יש תפקיד בחריטת איכות, תמצית של תובנה מסביב לגרעין הנשמה – איכות מזוככת שמוצתה מן החוויה. אפשר לומר, שמנקודת המבט הנשמתית לחוויות שלנו אין משמעות, אך יש להן תפקיד בחריטת אותה איכות, אותה תמצית. תמציות אלה מהוות תחנות במסע ההתפתחותי של הנשמה.
השיעורים יתקיימו אחת לשבוע. בחלק הראשון של כל מפגש נספר את הסיפורים המיתולוגיים–ארכיטיפיים אודות השליחות הקדושה של מציאת הזהות האישית ולידת התודעה.
בחלקו השני של כל מפגש נעבוד על הסיפורים האישיים-סובייקטיביים.
עמליה עפרת עוסקת מזה שנים רבות בלימוד המיתולוגיה של עמים שונים, בידע רוחני, פיתוח מודעות וראיה רוחית וכן בטיפול פרטני כל מחזור טיפולי נארג באופן אינדיבידואלי עבור צרכי האדם ולעולם אינו חוזר על עצמו באותו האופן, כולל השפה והכלים הטיפוליים.
הקורס יתקיים במרכז סינימדיק.
רחוב יצחק שדה 32, תל אביב.
בימי חמישי בשעות 17:30 – 21:00.
מחיר הקורס: 4,000 ₪, והוא כולל 28 פגישות.
תחילת הקורס: יום חמישי 5.2.09
להרשמה ולפרטים:
סינימדיק 050-9007155 שרית .
דואל: [email protected]
על המדריכים

עמליה עפרת עוסקת בטיפול ובייעוץ פרטני באמצעות healing, דמיון מודרך, שחזור גלגולים, L.B.L.. וחיבור האדם אל החכמה שבתוכו.

האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים.
© כל הזכויות שמורות לאינפוטיפ בע"מ 2021 - אנרגיה חדשה ברשת המידע באתר הומלס ותוכנו מוגן ע"י זכויות יוצרים.
תקנון האתר | הצהרת נגישות